Je, når det forrige de hypa opp i taket var chopchop så skal man vel ikke la seg overraske.
Tenk deg kursraset da a! 

Je, når det forrige de hypa opp i taket var chopchop så skal man vel ikke la seg overraske.
Tenk deg kursraset da a! 
Jeg tipper at de ikke kommer med noe nytt men bare bekrefter at det skal komme 2 dlc’er til i år 
Det ville vært en skikkelig «surprise» som de har lovet det 
Eller, den største overraskelsen ville vel vært hvis Funcom avslører at både Co-Op og DUNE er lagt på is for å satse på Conan Unconquered Remastered 
Hvis denne surprisen er på nivå med CCC så er jeg ferdig som funcomaksjonær 
haha
du er ikke alene 
Overraskelsen er at de har implementert Conan Unconquered i Conan Exiles!
… okei, kanskje ikke da. 
Eller kanskje MOM kommer med coop mode ? 
Hvis det har noe med CU, CCC eller MOM å gjøre så blir jeg ikke bare skuffet jeg blir forbannet
Nei jeg håper det er noe om CE som ikke har noe med DLCene å gjøre.
Det er vel høyst sannsynlig 
De kanske skjuter på Open World Dune och revealar CE 2?
Har funderat lite vad som kan tänkas komma på Twitchcon, eller som kommer visas iaf.
Min Number One wish är
NY MAP. Jag tror en ny map är ett måste för att långsiktigt få spelet att leva vidare. Den som finns idag räcker inte till.
Kruxet är att Funcom vill ta betalt för ny map men då måste dom släppa Mounts och sorcery först.
Visst kan de släppa Mounts och sorcery nu först men på lång sikt måste det komma en ny map
De kunne jo laget et CE2 med mounts og nytt kart?
Jeg håper de kommer med en ny game mode, en mer competetive mode som for eksempel battle royal. Gjerne på et nytt kart. Eller på et utsnitt av dagens kart
Det hadde vært bra om det kom et nytt kart. Da er det mer å utforske. Men det krever en god del å lage et nytt kart med historie og dungeons. Unnskyldning tidligere for å ikke lage et nytt kart har vært at det fragmenterer spillerbasen, men spillerbasen er allerede fragmentert på hver sin server, som lever sitt eget liv.
Jeg tror vi får sorcery og muligens mounts på twitchcon. Det er elementer i spillet i dag som hinter til at sorcery er på vei. For eksempel så gir våpnene du får i den nyeste dungeon sinnsyke mengder corruption, noe de har sagt på streams tidligere at vil være grunnlaget for sorcery. Og Age of Calamitous modden kom med sorcery i forrige update.
Da kommer det nyheter snart 
Fin start på gratis weekenden.
CE: 60
CE Comp: 70