Digger måten de nevner mounts på 
Dukker opp en hest i et to år gammelt spill og så er det full hype… sultefora gjeng her inne ass! 
Kan man hoppas på att mounts kommer redan i Q4 ihop med DLC Riders of Hyboria (som då lär innehålla cosmetic mounts etc) ???

Kjøpe deg opp igjen mer et godt antall aksjer, så ser du saken fra god siden😄
Kan ikke huske sist det var like rolige dager i funcom trådene. Ingen kommentarer, ingen likes. Og det rett før twitchcon og når mounts blir bekreftet. En inntjenings/popularitets feature det er snakket om i 2 år.
Asp har klart å midlertidig punktere aksjonær massen her inne. Han klarte å få mange til å kaste kortene rett før news man har ventet på i lengre tid.
Men det vil trolig begynne å bedre seg i dag.
@Christian du må også kjøpe deg opp, om så bare for en trade. Tekinvestor får nevroser når du selger og argumenterer for hvorfor.
Jag kan tänka mig vilken extrem goodwill detta kommer ge för Funcom som bolag att man:
- Fortsätter supporta spelet med nytt content
- Att man faktiskt levererar dessa saknade features från early access kommer göra att reviews blir bättre. riktigt bra PR
Detta kommer göra att man:
- Kommer få fler lojala spelare
- Kommer få större revenue intäkter
- När de levererat alla dessa saknade features kan man sälja expansion packs av nytt content som maps osv och inte bara kosmetiska DLC.
Helt klart en utbombet aksje. Men tror det kommer for mye positivt nå fremover til at tom ASP må innse at denne vil opp herfra… 20 før 2020.
Blir spennende å se om de får kjøpe her nede eller om kursen går rett opp til 14.50 igjen
Jeg har hatt ca 70-80% av min portefølje i Funcom i lang tid, så det er ikke det det står på 
Hvis mounts gir oss et skikkelig rykk oppover nå så er det ikke meg i mot, men jeg har ikke noen stor forventning om det. Inntrykket mitt er at mounts ikke er spesielt overraskende, men ganske ventet og så tenker jeg at effekten vil utspille seg mer over tid enn i det korte hype-bildet.
Større investorer som er nødvendige vet vel ikke nødvendigvis så mye om mounts og trenger kanskje heller å se effekten manifestere seg i tall. Dermed tenker jeg at det vil ta litt mer tid, men slik rolig selskapsbygging frem til hype i 2020 er jeg komfortabel med 
MEN er dette den surprisen de har hypet opp ifbm twitchcon?
Det hoppas jag på. Detta är den mest saknade featuren i Conan Exiles och var en av den största anledningen till att man inte kom upp i exempelvis ARKs nivå. Sedan tror jag de kommer med en form av roadmap med 
Bara jag som noterar att den som rider håller i ett one handed weapon? Kan de också få till mounted combat vore de brutalt
Dette er vel hvorfor det er en “greie”:
Tenker også det er mange som har lyst til å teste spillet på nytt, med mounts, avstander har jo helt klart vært en greie. I AoC så var det morsomt å se hvor langt man klarte seg oppå hesten før man ble slått av, tipper det er litt av samme greia her. 
Haha, ja, ingen som ber meg holde kjeft når jeg har kjøpt og argumenterer for hvorfor 
Har masse ledig gearing, så kanskje? Da må jeg i så fall få solgt til noen av optimistene her inne. 
Tjah, kanskje surprisen er en betalt DLC som er et nytt kart med en ny mode til CE? Spillerbasen er stor nok nå til at det kan fungere. De “må” bare ha på plass de tingene de “lovet” når spillet ble sluppet. Er vel mounts og sorcery som er de to featurene de har igjen.
Jeg skriver “må” i anførselstegn fordi Funcom selvfølgelig kan gjøre som de vil, men hvis du først skal komme med en betalt DLC med faktisk content, så er det greit å ha goodwill fra de som spiller. 
Det er vel naturlig å tro at det kommer noe litt mer spenstig fremover enn cosmetics nå da de satte Conan singleplayer på vent? Mounts er en god start
Det var vel fordi de skulle fokusere på Dune, hadde vel ingenting med CE å gjøre.
De sa at noen av de ansatte også skulle over til å jobbe med CE på kvartalsrapporten. Men Dune er helt klart hovedårsaken ja.
Det stemmer
Release i december. Free update. DLC släpp samtidigt. MOUNTED COMBAT