Som en liten detalj i videon så gillar jag outro’n med Funcom-loggan! Den animationen måste vara ny? Kan inte minnas att jag sett den i nån video tidigare 
Er det ingen som har empati for haren i videoen? Hører lyden av stål helt på slutten og et klynk. Resten kan man tenke seg.
Litt skuffet over at de ikke viser haren som brutalt slaktes. Dette er jo tross alt Conan!
Med tanke på at det skal komme mounted combat, så var den teaser videoen litt lame, de kunne godt fått med en fyr som mistet hodet til en rytter som red forbi 
1,4 millioner views på en fan video for AoC. 
Kommer nog mer videos från twitchcon och fetare trailers närmre inpå 
no it will not, but a nice thought though.
Joel kommenterte denne videoen for noen år siden
Se på kommentarene her…
Spør du meg kan mounts bli mye større enn alle tidligere oppdateringer. Og det jeg gleder meg mest til er de 5 millionene fra ps4 som kan laste ned CE igjen.
Første gang selskapet selv har skrevet i en update «it’s official». Tydeligvis en stor milepæl for hele selskapet og sikkert utrolig godt og endelig få det ut. 2020 ble nettopp et mye mer solid år!
310 kommentarer på facebook posten på 2 timer, ganske mye positive tilbakemeldinger der!
Å gud det var tider. Faen AoC var så kult når det kom. Jeg var pro l33t gamer på den tiden og var en av de første på serveren som nådde 80. Herregud det var moro å herje i lowbie områdene da.
Har en snikende følelse om at Konamixx alene sto for fallet i spillertall på AoC etter å ha slaktet alle og enhver som prøvde seg på spillet de første månedene 
Drygt 400 fler online än igår. Mounts PR effekt på gång?
Det er fredag? 
Vi får se. Brukar vara väldigt liten skillnad mellan torsdagar och fredagar.
300 flere spillere i forhold til samme tid forrige helg og da hadde vi flest spillere på en helg på lenge
Conan Exiles er i vinden igjen ^^
Må kanskje gå mer enn 4-5 timer før man sjekker Google Trends…