Trebuchet får feeet förändring . riktigt nice.
Det er vel dobbelt så mange seere enn ellers
Mounts vid lvl 20 
Det er hester og så er det hester med skills, attributes, perks og random utvikling. Noen hester blir helt forskjellige fra andre og brukes til forskjellige ting. Noen blir mer kamphester andre passer best til exploring. Kult opplegg da! Til med typen sal du lager vil påvirke hvilken type aktivitet man gjør bra.
Dette må da slå an blant fansen.
Dette, ser veldig bra ut!
hahah horse drifting går tydligen med ;D
Om de får komunisert dette tydelig ut så blir dette braksalg.
kommer definitivt läggas marknadsföring på detta är känslan.
Man kan bruke lanser også 

24SalveMundi: Conan Exiles is the best game ive ever Played, better as World of Warcraft or anything else which hype is dead, conan is Funtastic and the Model Animation are full of love, you can Buy it for only 30 euro that is really a Present and you can have over 9000 Hours fun in Game so com on
lets join
Ser veldig bra ut! Langt over min forventning. Utrolig mye moro med mounted pvp når det blir såpass komplekst. Tar tid for folk å bli gode på det. 
Japp. Definitivt mer avancerat än jag först trodde. Grymt. Fattar inte hur de lyckats fixa detta.
De har virkelig gått inn for at det skal bli topp kvalitet 
Og de sier jo at de bare har lagt grunnlaget nå og vil la spillerne teste systemet ut litt nå før de bruker deres tilbakemeldinger til å videreutvikle de områdene community ønsker. De vil utvikle systemet til å blir enda mer detaljert enn dette etterhvert.
Jeg synes det går for sakte med den nye roll-en. Jeg er usikker på om dette er noe lurt/bra
Wow, CE slutter ikke å overraske!!
I småprat har man begynt med the blame game fordi kursen ikke er der man ønsker.
Selv kom jeg i første omgang inn rett før Robur, og motivasjonen var ganske enkelt ledelsen. De sier i klartekst at gamerene er first class citizens. Tilsynelatende noe aksjonærene må lure fælt på, ihvertfall når de kjører rapportering på twitch.
Hvem andre har samme tilnærming?
Bezos kanskje?
Funcom ikke bare sier de riktige tingene, men faktisk leverer de. Fordi de vil. En desperat kodeøvelse for å overleve ga noe utskjelt spagettikode, som med riktige avgjørelser over tid har blitt en gigasuksess - sjekk veksten til CE!
Nå vil jeg mene vi begynner å se resultater. Ansatte som faktisk er STOLTE av hva de leverer til gamerne. Sjekk de tidlige streamene mot de nyere så skjønner du hva jeg mener. Dette kommer til å tiltrekke gode folk ifra industrien og er så ufattelig viktig fremover for å vokse.
DET er så j**lig godt å se noen uten playmobil sveis og slips levere en turnaround på ose’s mest utskjelte og hatede selskap - Rui ass!
DLC stream nästa vecka.
Du fikk med deg at han hadde null poeng i agility i starten og etterpå eksprementerte mer mer heavy armor. Så hvis man er pvp spiller så vil man ha minst 30 poeng i agility og light armor. Som da vil sterkt påvirke hastigheten.
Ja, jeg så det, og jeg synes det gikk for seint når han hadde fullt på agility også. Hastigheten var unaturlig i forhold til andre bevegelser