Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Är lvl 30 nu och vill flytta min bas. Spelar på en egen server. Vart skulle ni säga är de bästa ställena att flytta sin bas till? runt min lvl

Jo lengre nord, jo høyere level på npc er min oppfatning, det er også rundt vulkanen du har tilgang på gull, Black ice, star metal, obsidian etc som du vil trenge etterhvert

ok ska försöka hitta ett säkert ställe närmre vulkanen då :slight_smile: tack

Kan bli ganske brutalt når du er lvl 30 :grimacing::grimacing:

Noen som vet om lvl 60 er max?

Jeg liker meg rundt dammen. Sentralt, kort vei til ressurser

3 Likes

“The current map in Conan Exiles is definetely reaching its limits, and i believe we said before aswell public, how the team exactly is doing it, they will reveal when the time is right”.

Definitivt ny map i 2020 ;D

3 Likes

Hola! har du kilde for sitatet+ :slight_smile:

5 Likes

https://www.twitch.tv/videos/507003256

18.26 in i streamen

Tar de dessutom betalt för mapen. Låt säga 19-29.99 usd så kan de innebära rejäla intäkter för 2020. Ganska säker på att CE kommer leverera bättre intäkter 2020 än 2019

10 Likes

Det sitatet var vel et av streamens få høydepunkt. Nytt map etter contentupdate i H1?

Er spent på reaksjonene fra spillermassen hvis FC bestemmer seg for å ta betalt. Tror det må gjøres en god community-jobb med å informere om hva som faktisk har blitt sagt om free/paid-updates fra offisielt funcomhold, og fremheve at løftene fra early access nå er levert. Enkelte spillere har jo tolket det som at det aldri ville utgis betal-dlcs whatsoever, og la igjen negative reveiws på de kosmetiske dlc’ene.

Gleder meg forøvrig til stream ikveld :smiley:

2 Likes
3 Likes

Må jo for faen ta betalt for nytt map, driver ikke blåkors. 129,-

5 Likes

Helt enig, jeg bare håper community-gjengen er frampå og i forkant så vi slipper cashgrab-hysteriet og får fokus på innholdet.

2 Likes

https://www.twitch.tv/funcom

Stream om 15 min

3 Likes

Skal si! Combat og pvp har større potensiale nå med den nye rullen. Hadde vært gøy om flere pvp guilds oppdaget CE.

1 Like

Mycket ändringar nu för PvP. dodge och acceleration vid sprint m.m.

Early december

1 Like