Nå blir det testing av CE (og MYZ) på tablet for meg
Må bare skaffe meg en controller og levere hjemmeeksamen først.
https://www.youtube.com/channel/UCpg3p07BSlPTfxbtzWikOxA/community?lb=Ugwwz9w8wFqSSXTAmKJ4AaABCQ
Thanks to @Funcom for giveaway STEAM keys for NEW DLC Riders of Hyboria!
"Keep in mind that these keys will not activate the DLC content until the time of release, which should be around 1pm CET tomorrow.
"
13.00 imorgon !!
är mer hypad över mounts då jag själv lagt ganska mkt timmar på sistone i spelet. Är inget att skryta med att vara tungt lastad i Funcom atm 
Spännande. 3 unknown DLC blev uppdaterade igår.
En kom till steamdb.info för 2 dagar sedan, de andra för 2 månader och 9 månader sedan.
Intressant och se vad som är på G
De nærmeste dagene nå, tror jeg vi får svar på noe av det fremtidige potensialet for CE. Dette er en stor oppdatering og det bør synes både på spillertall og listeplasseringer.
Kommer vel ikke som en bombe, men jeg har trua.
Spelarantalet kommer öka. De viktiga är inte kortsiktigt då jag tror effekten hade varit större tidigare. de viktiga är att nu finns de ännu en efterlängtad feature. Blir grymt viktigt inför paid map sen nästa år.
Har slutat med det förstår du. Vette sjutton vad som sker. Kommer väl en 1 sekund före 1300.
Det gir jo mening å komme med pressemeldingen når du har sluppet featuren? Så får de forhåpentligvis fullt trøkk og en bra plass på Steam GTS? 
Det gir absolutt mening med pressemelding. Nå er spillet mer enn det alle ønsket at det skulle være ved release. Funcom har absolutt lov til å klappe seg selv på skulderen og skryte av at de har levert på forvetningene med CE 
Det är ju redan informert på alla andra sociala kanaler tex Twitter. Så förstår inte varför det ska hållas igen som PM.
Alle som følger Funcom/CE vet nå om featuren. For de som ikke følger Funcom/CE, så er det nok mer interessant å få en sånn nyhet når man faktisk kan teste den ut med en gang i stedet for å måtte huske på at den kommer om f.eks. en uke. Pressemeldinger blir jo typisk republisert av masse gaming sites.
Kommer troligtvis en PM. Den här kom i starten av oktober när de släppte Debaucheries-DLCn:
det kommer PM när det släpps.
60 % rabatt på PS4 i Europa mellan 2-24 december