Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Takk. Det var egentlig langt lavere tall enn jeg hadde trodd.

Bra video om Dodge. Han var först skeptisk till nya Dodge + thrall systemet men efter att ha testat det tycker han det är en game changer och riktigt bra. Fler och fler som ändrat sig efter att ha testat

8 Likes

Vote people :point_up:t2:

11 Likes

Vad tror ni på för CCU på söndag ifall Mounts släpps på torsdag med Steam free weekend?

1. 15000-19999
    1. 20000-24999
    1. 30k+
    1. 40k+
    1. ATH

0 stemmegivere

Skal de over 20k så håper jeg de klesser til litt ekstra på markedsføringsbudsjettet! En dlc trailer er ikke nok.

De var over 20k både i mars og mai i år så hvis de kjører free weekend så er det ikke helt umulig. Men langt ifra sikkert at de klarer det nei.

2 Likes

Endret til 20-25k. Free weekend + mounts må da være bra :sunglasses:

2 Likes

93% siste måned på nesten 1500 reviews må da sies å være en enorm forbedring. Totalen er på 72% og ikke lenge siden vi snakket om fåtall reviews som kunne bikke i begge retningene. Noe har skjedd, og det er kun positivt etter spillerne å dømme.
Spennende helg nå :sunglasses:

2 Likes

Hmm, ja det er vel free weekend på gang? De sa vel noe om det på q3-presentasjonen

Pleier ofte å være freeweekends rundt DLC slipp

Ny DLC dök upp igår. Och det bör inte vara Riders of Hyboria då de finns en till okänd DLC som inte släppts. Kanske Season pass 3?

9 Likes

3 Likes

bilde

@Christian :
Copy from here :

«Er ikke det et bilde av han slemme diktatorfyren som leder Nord Korea da? Ikke morsomt!»

:wink:

4 Likes

Er ikke det et bilde av han slemme diktatorfyren som leder Nord Korea da? Ikke morsomt! :wink:

1 Like

alla gillar mounts!

personligen tror jag inte effekten av mounts nu blir i närheten av vad den skulle varit om mounts släpptes i samband med EA eller full launch. Alldeles för många som är upptagna med ARK och rust fortfarande. men många kommer nog testa på framöver :slight_smile: Verkar som mounts i CE är mer avancerat än i ARK iaf

1 Like

Ja, så nå er det bare for Funcom å slå på stortrommen for å få budskapet ut til folket! :mega:

1 Like
4 Likes

:joy:

5 Likes

HAHAHA Jeg lo ;D

Akta PC-polisen :rotating_light:

1 Like