Mounts ser ut til å være blant de mest velutviklede featuresene de har lagt til, på linje med combat og klatring. Dette tror jeg blir bra.
Hoppas de kommer en rejäl marknadsföringspush. Antingen genom publisher weekend eller front på Steam eller egen direkt marknadsföring.
De nevnte en trailer i streamen i hvert fall så forhåpentligvis har de planlagt noe
Ser ruskigt välgjort ut, och roligt 
Blir spennende å se om patchen kan dytte oss opp på 95% og overwhelmingly positive på recent. 94% nå 
Kan man spela med konsol UI på PC? Ser ut som han lirar på PS4/Xbone men de är ju på testlive jag antar han lirar mounts…
Ja, det kan du. Det er et valg under gameplay, tror jeg. Og du kan spille med kontroller
Jade, Firespark och SvenP testar mounts
CCU trender upp rejält igen. Över 9k i CCU en lördag.
Blir spännande och se när Mounts släpps. Jag hoppas på nästa vecka. Tycker de ser väldigt polerat ut på testlive
“Overall better mounts then ARK”
Firespark nevnte at med mounts ville CE bli bedre enn Ark 
Jeg synes dette ser ut som en så god oppdatering (smart å gjemme en upopulær thrall-begrensning sammen med så mye goodies), at det er like før jeg begynner å hause PCIB småprat-stil. Trenger bare et års innsats, så gir det tydeligvis resultater 
Håper som flere her at de kjører på med litt oppmerksomhet rundt dette. Er spent på traileren 
Kommer det trailer?
Ja, regner med det. Har kommet video på alle DLCer tidligere.
De nevnte i streamen at området som jens viste frem var brukt i traileren. Så mao er det nok noe pågang.
Spillere toppet ut på 9378 forrige søndag. Nå er det 10292, pen økning og det uten att Mounts er ute av testlive.
Reiner med att vi kan få en fin økning i spillertall med denne oppdateringen.
Er også spendt på den nye dlcen, tror det blir bestselgeren så langt.
Noe sted man ser hvor mange som spiller på TestLive servere?