Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Jade i de ovanstående klippet som jag visade sa att ifall de blir en helt ny map skulle Funcom kunna profilera det som en “sequel” till Conan Exiles. Inte en helt ologisk idé och som kan få fart på intäkterna rejält.

Ikke noe informasjon som tyder på at man har skalert opp Dune prosjektet enda vel. Er jo ikke så lenge siden de presenterte at de var i pre-production.

En del synergier er det jo helt sikkert. Mye basisfunskjonalitet burde jo kunne gjenbrukes. Men min kjepphest er at det også bør være mye som er forskjellig. De er slik jeg ser det tjent med at spillene blir rimelig forskjellige. Litt kjipt hvis Dune bare stjeler spillere fra CE fordi det er de som liker det best :smile:

1 Like

ikke rukket å se klippet enda.

Nei man kan jo bare ignorere at folk flyttes fra MC over på Dune og at de ansetter folk som tydeligvis skal inn i Dune prosjektet :wink:

Det går ikke inn under definisjonen “skalert opp rimelig heftig” hos meg det. :smile:

Kan stjele alle så er det en god førstemåned salgsmessig.

2 Likes

Nå er det ulike oppgaver som skal løses i ulike faser av prosjektet. Så jeg er glad at de skalerer i henhold til dette.

Fifan black warhorse. Ser riktigt badass ut.

1 Like

Dersom de faktisk kommer med elefant-mounts åpner det jo mange muligheter. Stridselefanter med plass til 5-6 spillere/thralls hvorav én spiller styrer elefanten f.eks. Elefanten kan ødelegge bygninger. Spillere og thralls kan skyte piler og kaste spyd fra ryggen (kurven/huset) på elefantryggen. Kosmetisk DLC med stilig elefant-rustning og utstyr pluss selvfølgelig mammut-mount kan sikkert også selge bra.

1 Like

Håper elefant-mounts er et steg i retning en oppgradering av siege mekanikken. Med en trebuchet og annet tyngre siege utstyr som elefanten drar/bærer kan det åpne opp for veldig kult gameplay for raiding.

3 Likes

:star_struck:

5 Likes

Så filmene på nytt med dama forrige uke, er bra greier, selv om cgi-en ikke akkurat er topp :joy:

1 Like

Da er mounts på testlive! Klarte tydeligvis ikke å vente :sweat_smile:

16 Likes

Thrall rename :heart_eyes::heart_eyes:

Kenny 1, Kenny 2 osv

“Mounts are great, easy to mount, rides smooth, turns well, jumps, falls, and does everything horselike great. Glad to finally have these. It will make long trips back to base more reasonable. I look forward to clearing out hordes of low lvl content for noobs to harvest. Or maybe taking out some rocknose before I gather brimstone.”

4 Likes

Og for de som ikke fikk det med seg, så kan hesten også svømme :slight_smile:

@20:59

1 Like

Baby horse

5 Likes
3 Likes

Kommer bli en helt annan dimension i att spela CE framöver. Blir spännande och se hur många som vill testa

2 Likes