8920 står det vel på torsdags etter siste free weekend på steamdb.
Ser nå du sikter til torsdagen da gratisperioden vel startet.
8920 står det vel på torsdags etter siste free weekend på steamdb.
Ser nå du sikter til torsdagen da gratisperioden vel startet.
Ser ut som nye DLC og season 2 bundle selger ganske bra nå!
Er derimot skuffet over at Hovedspillet ikke selger bedre med denne nye patchen. Nede på 300+ atm. Får håpe Funcom har litt på lager i forhold til å markedsføre spillet.
Var nettop 50% salg på hovedspillet, helt normalt det selger dårlig.
Blir spennende å se om denne oppdateringen gir en stigning i antallet aktive spillere etter hvert.
Ser reviews for i går og i dag er på 80%. Virker som det er en del veteraner som reagerer på combat og movement endringene. Her er et eksempel:

Diskuteres en del på dette også ser jeg:
Men dette er vel som forventet egentlig. De nevnte jo at en del som testet det også var negative i starten men likte det når de ble vant til det. Blir spennende å se om folk venner seg til det og det blir en positiv greie etter hvert.
Håller med. La runt 4 timmar igår och de tar tid och vänja sig vid mounts. De var ganska svår manövrerade i början
men nu är det hur kul som helst. Väldigt effektivt och döda Rhinos och elefanter. PvP kan jag inte säga något om men de borde ju tilltala med pvp mounted combats.
Kommer kanske redan en patch idag.
Det der handler vel mer om endringen av dodging i spillet, ikke mounts?
Är en del ”märkligt” runt recensionen :
-5000h i spelet och recension först nu?
-3100h totalt på Steam och 5k på CE. Kan ju ha spelat på annan plattform först (men ganska osannolikt)
-1(!?) recension totalt som kom efter att man lagt över 5k timmar i spelet (som motsvarar 133 arbetsveckor i fulltid
)
Nej, känns som att det är nåt fuffens där. Sen säger jag inte att det är fel, men Steam-källan känns extremt opålitlig 
Ja det er endringene i bevegelser i forbindelse med den vanlige slåssingen slik jeg også forstår det ja. Helt uavhengig av mounts.
De har totalt endret hvordan kamp er. Det er ikke det samme, det blir alltid negativt mottatt (til å begynne med). Spørsmålet er om de har klart å lage en kombinasjon av moro/balansert denne gangen. Forrige versjon var moro, men ikke balansert såvidt jeg forstår. 
De har klart det usedvanlig mye bedre enn fryktet !
Det fungerer jo dritbra" Bra jobbet Funcom 
35 % högre CCU än förra fredagen atm.
Jeg ser det egentlig ikke det reviewet som så merkelig jeg.
Kan jo godt ha spilt det både på pc og konsoll. Personen digger spillet og så kommer det en oppdatering man føler ødelegger det helt. Ikke så merkelig at man da velger å skrive en review for å få ut litt frustrasjon.
Legger inn link til profilen her jeg så kan vi jo se om personen velger å oppdatere den etter hvert.
Då ser vi olika på den saken. Jag har mina favoriter på både PC och konsoll men har aldrig spelat samma spel på konsoll & PC och växlat mellan dessa under samma tidsrum, Låter lite märkligt tycker jag och måste vara ganska sällsynt? Antingen föredrar man PC eller konsoll när det kommer till olika spel. Eller kanske bara är jag som är trångsynt?
Dead developer family guy???
40 % bättre CCU atm än förra fredagen vid denna tid.
Sitatramme
Synd at Funcom kursen ikke øker med 40% også, men synker med 2,5%…
Har det vært for store forventninger igjen, eller er det “Shorterne” som kjører kursen nedover?..
La oss innrømme at ASP ler av de alle sammen. Jeg håper på flere shortere. Så kan ASP knuse de heller enn Bulls.
Bortser man från senaste 3 Steam free weekends, eftersom de boostat spelarantalet veckorna efter varje gång, så är kvällens CCU sen bästa fredagen sedan oktober 2018.
Blir spännande om man kör f2p och 60% rea nästa vecka. Då jävlar kommer vi se fin CCU!
Year 2 DLC #49 nu