Den är starkare.
45% högre CCU än förra lördagen atm
10k CCU kl 14.30 idag, kl 19.30 igår…
Krabber seg oppover:
7902 spillere denne tiden forrige lørdag. 11442 nå.
Økning på 3540.
Skjønner valget til Funcom, å ikke kjøre gratisweekend denne helgen. Bedre å sikre att Mounts fungerer optimalt før de tar en ny gratishelg.
Yepp. Håller sig fortfarande runt 45 % högre CCU än förra lördagen så kan nog förhoppningsvis leta sig över 13k peak ikväll.
Jeg syntes endringene i combat var helt forferdelige. Det går altfor sakte. Men etter å ha spilt noen timer i går/natt, så er det egentlig helt OK. Jeg synes fortsatt det går litt for sakte, men det virker balansert. Jeg tror det passer bedre til å spille med kontroller enn mus og tastatur. Jeg tror det kan bli bra når jeg har spilt litt til. Men jeg håper de tweaker det litt
13k i CCU ikväll. Riktigt fint 
10757 spillere, 3472 foran forrige søndag.
Edit:
12573 / 4163 i økning. 
Edit:
Overbyr deg med 1000 @antzzo 
14003 / 4822 flere enn forrige Søn
13k ! Redan slagit gårdagens CCU
90% nå. Ser ut som at mye av den negative vinklingen kommer fra folk med mange timer i spillet (500-4000) som ikke liker at de må lære seg et nytt system. Kan forsåvidt forstå det.
Bladde ikke gjennom så mange recent reveiws, men var overasket over at det ikke var mer klaging på thrallcap. Men dette er vel kanskje ikke iverksatt enda.
15k i CCU ikväll. Riktigt trevligt
Helgens CCU var høyeste siden mai 2019, hvor denne var uten free weekend🙂
Steam’s 44. mest populære spill i kveld.
Räknat PS4 manuellt ikväll.
7900 online och då är de som spelar Single player inte medräknade (de går inte att räkna).
Sjukt nice.
Högsta CCUn sedan juli 2018 om man bortser från senaste tre senaste Steam free weekends.
Veldig hyggelig at CE har karret seg inn på topp 50 igjen 
Begynte jo å falle en del ut av topp 75 (side 3) også. Veldig spent på å se den videre utviklingen og om dette gir et litt mer varig oppsving i spillere.
Mounts + DLC kommer till Japan idag eller imorgon.
Kommer ihåg när de gick att se antal unika spelare senaste 2 veckor på Steamspy. Innan full launch hade CE runt 2-3k i peak och hade runt 50k unika spelare senaste 2 veckor.
Igår var CCUn över alla 3 plattformarna runt 30k i CCU. Inte omöjligt och tro att de är runt 300-500k unika spelare sett över 2 veckor.
Imponerande
Liten gløtt på spillertallene.
Forrige mandag 4361 Nå 8613
En flott økning på 4252 spillere. Det er rundt 500 spillere mer enn peaken forrige Mandag. Mounts virker. 
Edit: 18.20
10528, meget bra
Edit 2:
Endte på 12540. Må vel kunne sies å være en helt ok mandag