De var en patch förra måndagen men ja de ser nice ut
Mounts kom torsdag, ingen vits i å sammenligne før det
Er ikke det hele vitsen då ? Se effekten av siste fantastiske patch 

Er vel litt for å se på effekten av mounts 
Forsåvidt litt interessant det også.
Men hvor stor påvirkning mounts får for spillet på lang sikt sier vel nivået på spilte timer i januar mest om. Blir spennende å følge med.
Stark måndag. 11k redan. Slagit exempelvis fredagens CCU
EDIT: 12k!
Betyget 5 första dagarna ligger ändå på 78 % positiva. Riktigt bra iom den här stora förändringen. Får se om de stiger.
85 % positiva igår och 87.5 % positiva so far idag. “kalabaliken” lagt sig?
Fine spillertall i kveld også.
11047 mot 7631 økningen er på 3416. 
Edit: Endte kvelden på 11790
Heftig hvor mye updaten virker uten markedsføring og free weekend! Gir virkelig en forsmak på hva CE «major update» med map extension + mer mounts kan gi i H1 2020
Og oddsen bare stiger for at noen lager total conversion moden som utløser hundretusenvis kopier nysalg. Det er mitt enorme bullscenario for CE. At vi får vårt DayZ.
Smekk på Wizardry og, så er CE en engine for alle de D&D spill en kunne ønske seg.
Jepp, det er betydelig større sannsynlighet for at dette skjer enn at det ikke gjør det.
Hva menes med en "Total conversion moden " ?
Modder om CE til et helt annet spill. Grand theft dongslider.
Den mest kjente er vel Counterstrike modden til Half-life 
CE oslo team är troligtvis i Raleigh den här veckan.
Total Conversion Mod er at noen lager et helt annet spill basert på et kommersielt et. De største av disse har senere blitt til kommersielle spill i sin egen right.
Counterstrike oppå Half-life er jo erketypen. -> Ja du vet, bare verdens største spillfranchise.
Team Fortress for Quake -> TF2
Så har du Dota oppå Warcraft - >DOTA2
Battle Royle for Arma -> PUBG
DayZ oppå armed assault. -> DayZ standalone
Jeg tar som @h3nk1 for gitt at det kommer til å komme sånne for Conan Exiles, men er jo aldri noen som kan si om de kommer til å bli sånne braksukseer at det får mange folk til å kjøpe CE bare for å spille moden da.
“Raleigh” 

“CE Team” - Marcin? 

Lol Leste Marcin jeg… Jaja Jeg satser på skrivelif fra Tascha
Hva betyr de 8
?
LA, VGA ofcourse. Når de først er over dammen.