Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ah, er det i LA faktisk :ok_hand:

https://www.linkedin.com/in/marcin-polaczyk-398a7a49/

Ja så det etterpå. Holder fremdeles fast på skriveleif fra Tascha… VGA baby!

LA och Raleigh är så långt ifrån varandra de kan komma i US

1 Like

Jeg er da fullstendig klar over det. PRøver å bygge litt hype her… Djeez… Dere er noen utrolige bubblebursters idag.

1 Like

Min hypometer har gått från 80 % till 1 % ungefär. Hittar inget senaste 5 dagar som kan härleda FC till Game Awards. Känns som att FC borde hypat lite.

EDIT: nu är vi i fel tråd

1 Like

Enig. Har travet over de ansatte på twitter, men nada interessant. Men synes koblingene du fant var spennende. Og skjønner ikke helt hva Geoff skal dra opp av hatten. Har jo erklært 15 annonseringer nå.

Spilte på Tekinvestor sin server. Bra spill blitt men er ikke The Purge litt vel voldsomt. ? Nå ble jeg lei. så fikk ikke prøvd Hesten…

Liker når det danner seg spill i spillet! Legg merke til de fete bildene.

2 Likes

Vi har sikkert satt The Purge till å være maks styrke. Jeg kan logge inn i kveld og endre. Kan også spawne inn noen ressurser til deg så du kommer deg på beina. Tar det på pm litt seinere

1 Like

Ja ok, Jeg har to ganger nå Bygd meg opp. Og var litt mer forberedt denne gangen. Men fikk unna første bølge men neste greide jeg ikke, Var en kaptein Ulv med flokken sin og de spiste opp absolutt alt. Hver gang gjeg fikk opp Stallen kom altså The Purge. Takk for svar.

2 Likes

Jeg også…

**fikser :rofl::rofl::rofl:

Men de 15 annonseringene er vel ikke kjent enda?

Andelen positive reviews lå jo rundt 93% før siste oppdatering og fikk seg en liten knekk da. Virker vel som det meste av negative reviews skyldes at en del gamle travere synes bevegelsene nå virker litt slow motion og noen har hatt litt tekniske problemer. Den dårligste dagen var vel fredagen med 74% positive. Det har heldigvis tatt seg litt opp etter det og var i går på nesten 87%.
Trenden er i hvertfall stigende:
image

Forsåvidt ikke overraskende at det ble slik da det jo alltid er noen som missliker endringer og ting tar litt tid å bli vant til. Nå får vi se om trenden holder seg og nivået kommer opp der det var.

10 Likes

BOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOM

STEAM FREE WEEKEND IDAG!

Fritt till nästa tisdag!

12 Likes

Da ventet de bare en uke for å sikre at det ikke var noen game breaking bugs før de kjørte free weekend :wink:

1 Like

De begynner å bli rutinert!

Blir spennende å se spillertallene i helgen, kan de peake over 14k som var siste peak?

1 Like

Var ju peak på 15k i söndags utan f2p? =)