Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Blir garantert over 14k💪

1 Like

Hvis man runder opp :slight_smile: 14869 på oversikten fra Steamcharts

Conan Exiles’ Steam Free Weekend starts today, at 7 PM CET / 1 PM EST / 10 AM PST , and ends on Monday. During this time the game will also be available for permanent acquisition at a heavily discounted price (up to 60 % off

60%!

12 Likes

Nice, klemmer til skikkelig nå. Begynner å minne om Cities Skylines

2 Likes

Rea till 2 januari :smiley: wintersale drar igång 19 december.

4 Likes

Bevegelser med en gang:

Plass

• 120 Year 2 DLC
  • 104 CE
  • 126 CE complete edition (499,-)
  • 223 Year 1 DLC

Syntes først og fremst complete edition viser hvor sterk merkevare CE har blitt når noen fortsatt ønsker å svi av 500 kroner for hele pakka. Det å få én person til å bruke 500 kroner - snakk om å få valuta for en kunde for et 3 år gammelt spill med dlc-er.

7 Likes

De här platserna kommer bli mycket bättre framöver. Jag är mer intresserad av när f2p är slut. Då är de rea i 2 dagar till . De är då folk brukar slå till. CE gick upp till första plats efter första f2pn.

Complete edition 325 till 170 på kort tid.

Ja det er da salget øker betraktelig! Men jeg syntes det er interessant å følge reaksjonen på markedsføringen og utslagene en så kraftig rabatt får på spillelistene :smile:

3 år gammelt spill er jo sweetspoten for at de med litt eldre pcer kan cranke grafikken på max

2 Likes

Noen som har ccu urlen for CE?

1 Like

Med mounts bildene så ser det ut som et nytt spill! Fikk denne på epost nå så ser ut til at de slår på stortrommene nå :muscle:

5 Likes

Complete editon og vanlig allerede inne på top 100 :slight_smile:

1 Like

Jeg vet vi er notert i Norge og alt det der, men dette er faen meg heftig:

Utover de gode plasseringene, 3 på
topp 100, så har CE har 11 (!) produkter på topp 1000.

8 Likes

Bra på Steam også til å være så tidlig i eventen.
76 CE Complete
85 CE
109 DLC bundle
Spillere 7812 mot 6174. Økning 1638 ( Monts kom på torsdag)
Nei dere har rett i det karer, Conan Exiles er ikke ferdig som melkeku for Funcom.

3 Likes

Mulig noen andre har noen bedre estimater?

Jeg har forsøkt å fordele kvartalsvise inntekter for Funcom på forskjellige prosjekter, og får at Conan Exiles har tjent inn rundt $60 millioner hittil for selskapet. Det blir jo spekulativt og har hentet litt estimater på MYZ og Conan Unconquered fra RedEye, og har ingen gode tall på gamle spill (kanskje jeg undervurderer dem). Men ett eller annet sted fra $55 millioner til $60 millioner skulle jeg tro Conan Exiles tjent inn for Funcom på 11 kvartaler.

5 Likes

Inte pejling på vem det är men uppenbart många följare. Må tillbaka lååååång tid för att finna en så stor i CE.

4 Likes

87 % positiva i förrgår.
91 % positiva igår.
95 % positiva hittils idag…

7 Likes

https://www.twitch.tv/videos/520501576?t=00h38m42s

Lyssna och kolla på Alex ansiktsuttryck om maps och sorcery. Kommer definitivt i H1 :smiley:

5 Likes
2 Likes