Hehehe
Hehehe
Gillar den sidan, danke
Du er sikkert klar over det men listen er omsetningsstyrt og ikke antall solgte. Så den vanlige utgaven må selger over 3 ganger så mange som Complete Edition for å ligge over på listen.
Uansett så er jo disse plasseringene veldig godt nytt. 
Er jo ikke helt prime time heller enda.
Så langt har plasseringene overgått mine forventinger. Men nå forventer jeg en tur opp på topp 10 i løpet av dagen da 
Kanskje blitt spurt om tidligere, men betyr det at Funcom står for 1.8 % av all omsetning på Steam i denne perioden?
Den komplete listen blandt topp 2000 er slik da
:

Meget sterkt av Conan Exiles men viser også hvor ekstremt avhengig Funcom er av dette ene spillet. Så viser både en styrke og en svakhet den listen 
Conan Unconquered er ikke noe sted å se da. 
Fra siden;
Score is an estimation of a publishers’ revenue, in relative terms to steams total revenue. I.e. a score of 0.2 means that publishers’ titles would account for 0.2% of steams totalt revenue. The calculation of the score builds on an assumption that the revenue is distributed according to Ziph’s Law (https://en.wikipedia.org/wiki/Zipf’s_law). This is quiet a “generous” assumption and you should therefore not read too much into the score value.
Senaste månaderna har de skett ett geografiskt skifte i CE. Innan gick CE alltid upp mest under Europa prime Time. Nu är det istället US och Asien som drar.
Dette salget er så bra at man nesten kunne forventet et par øre opp i dag.
det viktigaste är att Funcom 2.0 igen imponerar med sin CE-strategi och det lovar extremt gott inför framtiden=Dune 
regner med @colzjek eller @anon80503862 allerede er igang med å lage et excel ark som gjør disse rankingene fra Loxel om til estimerte kroner og ører?
#11!!! Wow
Det är jag vettu Krafer
#10 mener du vel? 
dette var 2017. 4,3mrd USD, uten DLC etc. Med alt er vi vel minimum rundt 10mrd USD for 2019
Eller 1.1MUSD pr time. Så vil jo selvfølgelig steamsales dra ned dag snittet utenom de store salgene.
1,8% av det til funcom , - steamcut og VAT. 11KUSD pr time rett i lommen.
Edit: Anslaget er muligens høyt da jeg overhodet ikke tar høyde for steamsales, men er uansett bare et veldig, veldig, veldig grovt estimat.
Men uansett. Free weekend har altså økt den daglige inntektene fra steam med omtrent 10 ganger for funcom. Ikke verst for en gammel traver.
Se från i morse. VR kit ligger 2a. Ni har inte tillbehör i Norge
Er de store salgene hvor det virkelig er høy omsetning så det er nok veldig vanskelig å gjøre noe godt estimat på dette ja. Varierer vel mye ut ifra ukedag også vil jeg tro.
Tror vi må bare si oss fornøyd med at Funcom er helt opp på 3. plass på den listen og nok innfinne oss med at vi ikke klarer å gi noe godt estimat basert på dette.