Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Det finns 2 okända DLC som lagts till på steamdb. En för 10 månader sedan som uppdaterades för 12 dagar sedan. Jag tror de jobbat på den nya mapen länge.

Jag tror de kommer förköp snart precis som ARK Genesis pass som släpps i Januari. Där kom förköp redan i augusti.

Nå fikk de jo en god del ressurser fra Conan SP i høst så vil tro det er en god del de jobber med. Hvis de får klart sourcery (samt en del andre fikser) og map slik at man kan lansere dette samtidig så tror jeg det kan være smart.
Stor free update (med “punch”) samtidig med betalt expansion tror jeg vil være ideelt. Kombinert med store rabatter på hovedspillet og free weekend så kan jo det bli bra :slight_smile:

1 Like

Ja, vil også si at sånn situasjonen er nå er bra. Peaken på over 20k spillere i helgen var helt fenomenal. Mine forventninger lå rundt 14-16k.

50% högre CCU än förra måndagen som peakade 12.5k. sjukt. Förväntar mig att måååånga köper imorgon när f2p är slut.

3 Likes

#25 & #26 GTS :muscle:t2:

(Dubblett på #11 & #12)

Edit: PLUS #62 #69. Fyra titlar top 100 :grinning:)

15 Likes

4 CE-produkter på topp 100, 14 (!) på topp 900.

6 Likes

Det er meget sterkt!

Her ligger vi fortsatt på 12.50 og surrer, mens CE trykker penger, som igjen blir investert i nye spill vi aldri vil få info om.

4 Likes

At vi aldri vil få info tror jeg er litt vel pessimistisk.

Nr 19, 26 & 63. Straks er det to styk på førstesiden. Lurer på hvordan de tenker prisingen i romjula når volumet går betraktelig opp og alle kjører rabatter?

Alltid digg å se når CE klatrer forbi spill som pubg og warhammer(dlc)

2 Likes

Helt riktig @havana12
CE på 19
Complete på 24
Delux på 56
Flott å se spillertall på 11150 på en helt vanlig tirsdags morgen.
Bra jobbet Funcom :clap:

3 Likes

Hehe, føles bare sånn😉

Det som nok skjer er

• Conan blir utsatt - prioritere Dune

• MC blir utsatt - prioriterer The Outsider

• Dune og The Outsider blir utsatt - går all inn på LMO mobil

1 Like

16 & 22

1 Like

Ni har fortfarande inte tillbehör i Norge :wink:

1 Like

Spelet tippade över till 73% positiva overall nu.

2 Likes

Plats 22 är ATH för Complete edition sen den kom ut 15 april.

Edit: nu är 20 ath :wink:

3 Likes

YoDa med många följare på Twitch är pån igen.
Karln har nött på många timmar.

1 Like

Må være ny rekord for Funcom med både 15 & 19 på GTS?

Med den ene til 500kr :sweat_smile:

Deluxe kom in på topp 50 nu :slight_smile:

3 Likes

Tänk om nästa PM skulle vara. “Så här mycket har vi sålt av denna, denna och denna bla bla” :joy::scream:
Är det möjligt att estimera hur mycket det säljs på top 50 ? Jag menar 500 spänn, hallå liksom :blush: