De er på plass #37 - #97 ett sted. Når man laster siden plasseres spillene innen hver kategori tilfeldig, så du kan ikke regne deg fram til nøyaktig plassering.
De är olika placeringar hela tiden tyvärr. Så går inte att leta efter intäktsnivå
Meget bra. Og bedre blir det!
Ikke siden sommeren 2018 har Conan Exiles hatt flere spillere. Må vel være godkjent.
Jeg har spilt Conan i det siste og spillet er absolutt blitt bedre og bedre en Ark synes jeg også nå. Spent på fortsettelsen får jeg tror ikke det kommer til å stoppe her.
Låner den litt.
Fruktansvärt stark CCU. Över 17k. Brutalt bra
30.000 visninger på Twitch og 15.000 online nå. Spillet slutter ikke å imponere!
Helt rått!
Hvilke streamere er det som drar opp antallet? Noen engelskspråklige?
Portugisiske for det meste
Liker veldig godt det jeg ser når jeg går inn på Steam Charts om dagen og sjekker spillertall. Jeg blir rett og slett imponert og veldig glad over utviklingen. Noen vil sikkert hevde att de gode tallene kommer av att det jo er høytid og att mange derfor har tid til å spille nå. Drar derfor en sammenligning med lørdag 29/12 i fjor. Tar også med Søndag 30 for å få samme ukedag.
Spillertallet peaket den 29, på 9177
Søndag den 30, var tallet 10547
Dagens tall vet vi jo ikke før i kveld, men det laveste punktet er allerede passert og var 11245
Skulle derfor ikke forundre meg om vi snuser på 20k.
Gårsdagen peaket på 19119.
Disse gode tallene har jo selvsagt sammenheng med gratis weekenden og sist men ikke minst Mounts. På den andre siden er det jo snart 3 år siden CE hadde EA releasen sin. Men det ser ikke ut att alderen tynger spillet, tvert imot.
Det er vel så godt som bekreftet fra Funcom att det kommer en større utvidelse til CE, om ikke altfor lang tid (H1 2020) Nytt map? Meget sannsynlig.
Når jeg leser anmeldelser av CE, er det bra att de som kommer fra Ark ser ut til å like CE veldig godt. Drømmescenarioet her er jo att, etter neste utvidelse av spillet blir CE survivelspillet “alle” vil ha.
Utvidelsen av feks, map blir det jo tatt betalt for. Salgspotensialet for en slik utvidelse er jo nesten som å gi ut ett nytt spill. Det er jo flere millioner eiere av CE fordelt på PC, X-Box og PS4.
Jeg har ihvertfall inne ett ganske så stort bet på att Redeye, kommer til å måtte justere inntektene de har estimert fra CE i 2020 kraftig oppover.
Benytter samtidig anledningen til å ønske alle en forsatt god jul og ett feiende flott nytt år. 

Edit: 21,30 Jaggu klarte vi det, 20271 spillere 
Klarer de det, er de plutselig ikke veldig avhengige av suksess med nye spill lenger. CE vil være nok.
Må si at samtidige spillere tallene og salgslistene ser litt annerledes ut enn tidligere. Hvor man tidligere har klart ved free weekend og nytt innhold , å sprenge inn et høyt antall samtidige spillere for en helg virker det nå mer som at spillet er klart for vedvarende høyt aktivitetsnivå. Mon tro hva en free weekend til etter nyttår ville gjort? Tidligere ville dette gitt liten effekt fordi alle som ønsket å testspille ville gjort dette i første free weekend. Nå er jeg ikke sikker om dette er tilfelle lengre. Spillet når ut til stadig nye grupper av brukere, jeg tror vi kunne nådd enda høyere nå.
Fint inlägg om CE!
Håller med de mesta om trenden i CE som ser väldigt trevligt ut. Högsta average CCU sedan juni 2018. CCUn har hållt sig stabil nu 4 helger i rad och jag hoppas trenden fortsätter så. De vore trevligt och få en baseline average CCU runt 10k nästa år. Högt mål men de är inte omöjligt att nå.
De enda jag hittintils inte är nöjd med är försäljning av spelet på Steam. Det är ganska mkt lägre GTS nivåer än förra julen, delvis logiskt iom att spelet var ett år yngre. Det ser helt enkelt ut som Funcom har lyckats galet bra med att få tillbaka de gamla spelarna till spelet.
Det är nu EXTREMT VIKTIGT att Funcom kommunicerar med de här spelarna , gärna så fort som möjligt någon form av roadmap för vi vill ha kvar de här spelarna när de kommer exempelvis paid map. De är så CE ska växa. Funcom behöver även jobba på att få in nya spelare i spelet och jag tror många vill köpa spelet om de ser någon form av roadmap.
Positivt:
- Fina reviews
- Riktigt stabil och trevlig CCU
- Mounts ger en helt ny dimension i spelet.
Negativt:
- Mindre bra försäljning av basspel och DLC (särskilt riders of hyboria som borde sålt bättre).
Der runda me 20 000 samtidige igjen 

Utviklingen i CE er nok i ferd med å gi en viss trygghet for Funcoms økonomi i 2020. Etter at mounts oppdateringen har blitt en suksess (i mine øyne) gir det greit utgangspunkt for å kunne melke CE ganske godt i 2020.
Ser siste 30 dager har et snitt på 10333 spillere og desember kommer jo til å bli enda litt bedre så da er det bare 3 måneder som faktisk har høyere (1 ved EA og 2 ved full launch). Og utviklingen er slik jeg ser det langt mer positiv nå. Blir spennede å se hvordan fortsettelsen blir.
Spillerene renner på, 17491 for øyeblikket
8841 Twitch viewers
Verkar vara väldigt populärt i Portugal. Vad kan det bero på ?
ZPX :=) eneste forklaringen.