21k i CCU ikväll. Bästa CCUn sedan juni 2018 bortsett f2p.
21.4k viewers på Twitch atm
21k i CCU ikväll. Bästa CCUn sedan juni 2018 bortsett f2p.
21.4k viewers på Twitch atm
Agree. Folk er sjenerte og alle liker ikke nærkosing med crossing swords 
Kunne man innført noen kraftige armbrøster i CE da?

35500 toppet Twitch ut på i natt.
Utviklingen fortsetter å imponere ja. Blir veldig spennende å se utviklingen videre.

2.459.676 spilte timer forrige uke (man-søn) som var nesten 12% høyere enn uken før. Tilsvarende uke ved inngangen til 2019 hadde 1.196.977 spilte timer så går inn i 2020 med over dobbelt så høy aktivitet i CE. 
Hvordan situasjonen er på Playstation og XBox vet jeg egentlig ingenting om. Noen som har noen tall som viser hvordan utviklingen har vært der?
CCUn lär gå ner framöver. Nu är julledigheten över och folk börjar arbeta/plugga som vanligt igen. 9.2k CCU nu mot 10.2k förra måndagen.
Nu är även Funcom tillbaka i jobb och nu får vi hoppas de kommer nyheter som gör att spelarna håller sig kvar!
Noe nedgang i overgang til hverdag igjen må man selvsagt regne med. Men er veldig spent på hvor godt CE greier å holde på spillerne frem mot en ny oppdatering. Trenden har egentlig aldri vært så positiv som nå selv om man justerer for fridager. Etter hver topp før har spilte timer falt rask tilbake.
Litt hjulpet av sesong har det nå vært 6 uker med økenda antall spilte timer. Det har nok ikke skjedd før. Så mitt håp er at CE skal greie å holde bedre på spillerne frem mot neste oppdatering denne gangen.
Något som också är nice är att DLC year 2 säljer lika bra eller bättre som ett CE basspel gjorde innan rean och att alla intäkterna bokförs direkt.
Finns TI servern kvar?
I så fall vad är det för typ av server? IP? inställningar?
Synd den är PvP
Hvorfor det ? Lyst å spille… `Jeg selv har blitt hekta igjen , Kona begynner og bli rimilig lei.
Du må få deg en hybel med PC. Så går du på “jobb” med en gang du har tømt deg 
Har 100h på single player men skulle vilja lira PvE med folk
Recent reviews ligger nå på 90% og ser ut til å svinge rundt der. Mye det samme som Ark og 7 Days to die. Rust ligger på 81% men er vel lit stigende. CE i det siste:

Ikke alle reviews som er like seriøse kanskje 

Smekmånaden (julen) är över. Folk börjar jobba och plugga igen. De syns på CCUn. Botten idag ligger runt 8.2k mot 8.9k igår.
Blir ändå en riktigt fin average CCU i januari då vi har 3 dagar med 20k+ CCU. Hoppas vi får höra mer nyheter under månaden 
Gikke vel ned i underkant av 6% i går i forhold til forrige mandag. Lå greit inne på topp 40 på Steamcharts da jeg sjekket så virker som det er innenfor sesongjustering generelt