Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Över 20k nu! Riktigt nice

4 Likes

Over 20k, i like. sorry så ikke att du hadde postet antzzo
Nesten 20k seere på Twitch også.

Edit: 20794 Dette ble jo enda bedre enn jeg hadde håpet på.
Over 24k på Twitch, dette er jo knallbra.

6 Likes

20k viewers på Twitch med :sunglasses:

3 Likes

Kul att det är fler som ser på att andra spelar än att spela själva . Kalla mig gärna gammalmodig men dagens ungdom :joy:

All sport er stort sett det samme. Krever innsats å være flink selv.

Toppet ut på Twitch i natt på over 29k
CE ligger på 90 på GTS lista

2 Likes

Ett års grafen är ju magisk att titta på. Här ser man vilken stickyness spelet fått efter senaste uppdateringen och f2pn. De jag tycker är imponerande från Funcoms sida att man gjort de här genom i princip NOLL marknadsföring. RIKTIGT fin word of mouth.

Kommer hagla in nya och befintliga spelare det här året med alla nya uppdateringar, maps och reor.

GTS plats 79 inatt med US prime time

12 Likes

Sant! Tycker bara fenomenet är intressant då jag alltid föredragit att spela själv :blush:. Men det drar uppenbarligen publik och det är riktigt positivt att så många vill se på CE :+1:t2:

lyssnade på Jades video om content som kan komma i 2020 eller vidare. Det finns ganska mycket att göra med spelet :stuck_out_tongue:

• New map in some form. Transport to a new map/place.
• Continue the story. Quest?
• New mounts. Included in DLC?
• Sorcery (corruption system framförallt or magic weapons)
• Different server types
• Server transfers. Paid? (HELL YEAH!!)
• Text chat on PS4/Xbone (i mean come ooone)
• Revamped character customization.
• Revamp siege system (Tänk elephant siege mounts)
• Revamp of economy
• Revamp Thrall system
• Revamp AI system
• Revamp purge system

3 Likes

https://loxel.se/publisher.php?id=Funcom

Snart allerede over 20k ccu :muscle:

Edit: 20k :partying_face:

Meget nice.

Vi har litt å gå på før vi tar Rust, ligger på 19plass.

uten kampanjer eller noe, rimelig ekkelt! :stuck_out_tongue:

2 Likes

Rust og Ark er det vel litt utfordrende å ta igjen med det første men 3. plassen i sjangeren er vel mulig. 7 Days to die har også gjort det bra i det siste og ligger 4.5-5k foran CE. Er vel ikke flere i sjangeren over lenger er det det?

7 dAys to die fikk en mega oppdatering for ikke så lenge siden, men det spillet har totalt solgt endel mindre enn CE.

Skal bli hardt å ta igjen Rust og Ark. Rust tror jeg aldri man tar igjen, men kaaanskje Ark.

Jaggu runda CE 21k :clap:

4 Likes

Ark hadde vel 7 mill solgte i begynnelsen av 2017 så tviler på at CE tar igjen Ark med det første.

1 Like

Tror han mer pratar om CCU

Ja men med peaker på 70k spillere og en haug med solgte kopier blir jeg overrasket om de ikke holder det gående en god del år til.

1 Like

For at CE skulle kunne blitt det helt store/størst så tror jeg det måtte vært ett tilsvarende spill men med skytevåpen, jeg tror det har en mye bredere appell?!

1 Like

Det er mitt inntrykk også, Personlig liker jeg 7days og rust fordi det er skytevåpen.

Derfor… tror jeg Dune blir magisk

2 Likes