Var 37004 kl 2300
økte med 700 på 50 min da ser jeg. Brukbart det
Nå har jeg ikke spilt ARK - bare sett youtube videoer og logikken er at ARK spillerne gjerne spiller Conan hvis det er bedre.
Jeg legger i allefall merke til at en mengde Ark spillere sier de vil spille Conan på diverse fora…
Funcom får vanligvis kritikk for å lage for originale og spesielle spill. Hvis de lager noe som er mainstream så det det feil også. Uansett hva funcom gjør så vil noen mene at det er feil og sjanseløst
En ark-kopi vil kanskje ikke selge 4mill, men kanskje 500k? Hvis spillet er spillbart og moro , og inneholder noen originale konsepter, så vil det muligens selge mer
Folk som klager nå endrer fort holdningen om kursen er oppe i 4kr igjen Neida, men det er litt sånn det blir på de fleste forumer. Mindre her enn andre steder da ^^ Regner med at vi tester 2,70 og at det blir bunnen, potensielt blir 3kr bunnen, men det får vi se på. Tallene vi har nå er kjempe bra, så får vi se på hvor mye som blir til faktiske salg.
Er kommersielt og originalt / nyskapende to motpoler?
Nei, men det er vanskeligere å finne det som funker når du gjør noe nytt. Men gjør du noe nyskapende som slår an, og du klarer å følge opp med nytt og bra innhold så kan du sitte på en gullgruve. Risk/reward
alt i sjangeren handler jo om og bygge og samle resurser og våpen ! det at funcom blander inn avatars, dungeons , thrall system osv er nyskapende i sjangeren. så ja orginale konsepter er det mye av !
Nettopp. Så da er det håp. Hvis spillerne liker dette kan dette bli veldig bra.
Noe skjedde i Japan nå i morgentimene…
shit shit shit shit shit shit shiiiiiit
Kanskje japsene forstod at CE inneholdt pupper
Hvis mekanikken sitter og alt er balansert og ikke minst stabilt (og bittelitt underholdende), skal man ikke se bort ifra at det er muligheten for egne servere og mod-support som vil løfte CE. Men nå vet jeg ikke hvor omfattende mod-supporten er, men det virker ganske lovende. Her kan man lage seg spill som er langt fra originalen.
Ark-kopi eller ei. Bare de har kopiert det som er bra.
De er fornøyd så lenge man kan sleike hverandre i øyet
Japan + Moddable: Ser for meg 20 mill jappser som kjøper for å spille sjuke hentai mods!
wtf?
Jeg er så drita lei Funcom så nå gir jeg bort drite!
Har spurt min megler om dette tidligere, og fikk forklart at slike ordre går gjennom til prisen som er akkurat da
Tror jeg skriver dette i Småprat i stedet, spillet ser bra ut ^^ Digger at hypen er bra også