De har i hvert fall et små spill igang. Var den andre studioen som jobba med d
Ble ikke så kjedelig dag? Fulgte ikke med så mye da jeg har bestemt meg for å ikke røre aksjen med bomtradene mine sist uke men jaggu… hadde aldri trodd den skulle komme så langt ned… ser ut som det jeg skrev tidligere med test av 2.75-2.70 er nært forestående med noe støtte på 3-blank…
Vi vet pt ikke om noen andre spill som er på gang, bortsett fra en stor oppdatering av tsw. Jeg tipper det blir annonsert et stort spill fra Durham før sommeren, som går i EA før sommeren 2018. Og så tipper jeg det kommer et lite spill fra Oslo rundt Halloween.
Dette er bare noe jeg tror, basert på hvordan syklusen har vært den siste tiden
På facebook
[quote]
I got a hand on a “beta” file access game via a firend, the concept is nice but this game just smells to much like a copy paste from ark menu, stats, building system its all 100% ark ( it also looks like some animations are the same). I don’t really see a point of buying it if you allready have ark its almost the same game just with new textures and npcs. I hope this game changes in its own direction for right now i don’t see a point to buy it or follow it sorry.[/quote]
Ja ark copy d liker vi. 4 mill salg copy å
Det er faktisk en bra nyhet.
Men hvor troverdig er kilden?
Hvor lang tid pleier de å bruke på å legge ut streamene på youtube? Den siste pvp streamen er fortsatt ikke lagt ut.
Bare se den på twitch
jeg har sett den, bare lurer på hvorfor den ikke er lagt ut på youtube som de andre streamene
De må jo la hypen legge seg på FB først, ellers skyter jo PR teamet seg selv i leggen
Hvis det er ARK kopi så er det jo faktisk bull (ref. hvor mye ARK har solgt ) - Om CE bare selger 1/2 parten av ARK så snakker vi jo kanskje dobling fra dagens kurs…!
… så logikken er at hvis noen kommer med et bra spill, og du kommer med en kopi med masse bugs to år etterpå, så kommer det til å selge bra?
Jeg tror det er bedre å komme med noe originalt, ellers kunne man bli rik på en Minecraft kopi med litt “bedre grafikk”.
Enten må man komme med et originalt spill, eller så må man komme med et spill som rett og slett har bedre polish og mer innhold. Ref: Blizzard.
Ikke tenkt over det før, men på sett og vis så kan en si at survival spill er akkurat det. Vel og merke mye bedre grafikk
den må redigeres litt tror jeg, før den kan slippes youtube.var det et kræsj i streamen som bør bort?
Steam fikk 700 medlemmer på 30 min!!!
Nå har ikke jeg spilt ARK, men vil anta at det han skriver er satt noe på spissen.
Problemet til Funcom tidligere har jo vært at de har vært for sære, og skal finne opp hjulet på nytt med alt de gjør. Håper de har tatt noe av det beste fra Ark, plassert det i Conan sitt univers og har gjort det gjennomført bra. I tillegg krydrer de med noen ting som thralls og avatars som differensierer de fra Ark.
Fortsatt positiv til selskapet, dog usikker på aksjen, rett og slett fordi den gjør så mye rart. Har kjøpt tilbake det jeg tidligere har solgt, fordi jeg tror hypen vil tas til nye nivåer siste uka frem til release med mange store streamere, CGI-trailer og forhåpentligvis litt annen markedsføring i tillegg.
Tar nye vurderinger hver dag, så får en se om jeg føler meg trygg nok til å sitte over når vi nærmer oss.