Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Point. De hadde release der grafene deres spiker for første gang. Så dette sier ikke mer enn at søketermen “conan exiles” oppfører seg helt likt som Ark og Rust gjorde pre-release.

eh nei… ?

EA er om et par dager!

3 Likes

Du må sammenligne med en uke før release. Noe annet er irrelevant, som nevnt av Paddy. EA er ikke om et par dager, hvor har du det fra?

2 Likes

Eh, der grafene stikker på eksempelet ditt har de hatt release. Ta den frem om ett par uker så skal du få se hva jeg mener. Tullete eksempel.

Early Access on PC begins January 31st 2017 @koe , det er 8 dager fra nå - i min bok om “et par dager”…

Både ark og rust lå høyere før EA enn det CE gjør nå.

1 Like

De store utslagene kom etter release. Hvis det kom ett nytt produkt på markedet som het brus, og solo og sprite kom først, ville de fått større oppmerksomhet pre release fordi det var nytt, mens Villa ville fått mer oppmerksomhet når det ble lansert fordi folk kunne fått smake å erfart at det var litt bedre smak. Utslagene er mest interessante for min del etter release. Da kan vi dra frem grafene igjen.

Nå har han ikke all verdens med følgere (ca 1600) men likevel litt morsom den her :slight_smile:

6 Likes

He he, han har på god vei bekreftet at han vil spille CE og “piske kompisene sine over” - 14,6k YT-følgere da, så alle monner drar! :slight_smile:

4 Likes

Nei, se bildet over. I planen er det et spill som skal lanseres ea i 2017. Jeg lurer bare på kildene dine når du sier det er 100% sikkert at Funcom sin plan er skrotet.

2 Likes

Du får se hva som står i Q4 rapporten.

1 Like

ny blogg

Dette likte jeg spesielt godt (fremmer samarbeid):
The altar of each god has three tiers, and you need to gather a lot of favor to upgrade them. You also need to have progress through the ranks of the clergy in order to gain access to the different tiers of altars.

Each tier unlocks additional recipes, such as strong religious weapons or particularly nourishing food. But getting to the highest tier or altars requires effort and you must have gained much favor with your god. It is therefore advisable to join up with other players and form a clan, so everyone can work together to gather favor.

It is also worth noting that not every member of a clan needs to have spent knowledge points learning the religious recipes. Because it can be enough to have just one player crafting the religious implements and items for everyone in the clan.

1 Like

Liker at Avataren er noe du virkelig må jobbe for å kunne få. Samtidig er det kun 60 sekunders morro. Så man må overveie max om man skal bruke den. mao blir det ikke så OP som mange har fryktet.

1 Like

Dei var tydelige på at det ikkje skulle bli for OP tykkjer eg :slight_smile:

Så vi vet 100% sikkert at det kun lanseres CE i 2017. Og det baserer du på q4 rapporten som ikke enda er kommet :smile: Hehe, troll.

1 Like

De kommer ut med 2 andre småspill i 2017

Og det har du en kilde på? for de har ikke kommunisert det noen plass enda.

Ser på Lirik streame Arma 3. Han sier ihvertfall det han mener … Kan bli spennende når han skal streame CE. Kan gå begge veier det

1 Like

De har en strategi om å gi ut ett stort og 2 små spill hvert år.

5 Likes

Noe svakere stigning i dag, ca 50 nye medlemmer i timen siden i går

http://steamcommunity.com/games/440900

4 Likes