Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

GTS-trenden holder seg fin og god :money_with_wings:

Akkurat nå er også Complete Edition høyere enn standardversjonen.

6 Likes

Jag är med haha. Från 3.45

Er nok ikke tilfeldig at vi ikke ser noe særlig roadmaps ja :stuck_out_tongue:

1 Like

Hvis jeg husker riktig må vel Joel ta litt av skylden selv da han vel gikk ut og lovet veldig mye rett etter EA som de ikke klarte å levere på.
Er jo en ballansegang men mer roadmap enn det de gir nå burde de kunne gå ut med. Så får man bare gi f i at det er noen som maser om ting. Alltid noen som ikke er fornøyd.

Han “lovet” det vel ikke, men kom med et roadmap med hva de siktet mot. Tolkningen din her er hele grunnen til at Joel ikke leverer noe roadmap for mer enn 3-6 mnd :stuck_out_tongue:

1 Like

Ser den men føler de har gått fra å snakke om alt de kunne tenkt seg å få inn i spillet til nesten ingenting. Burde være en gylden middelvei et sted der. :slight_smile:

6 Likes

Ja det er det som irriterer meg også. Jeg tenker iallfall de kunne nevnt en ting eller 2 som kommer i den store updaten til CE. Hvis de ikke har peiling på hva som kommer i den updaten nå så blir jeg faktisk litt skeptisk :wink:

6 Likes

For å holde på spillerne er det viktig å informere dem om hva som kommer, i alle fall gi noen hint om det. Tross alt jobber de jo med noe, og har en plan på når de skal levere det. Om det må utsettes litt kan de informere om det i stedet.

Misfornøyde spillere vil man ha uansett, men jeg vil tro de mister flere ved å ha null informasjon om kommende oppdateringer, enn ved spillere som misforstår, og tolker alt som lovnader.

I det siste har jeg sett flere forsvare Funcom når slike kommentarer har dukket opp, noe de kan oppnå med å kommunisere på riktig måte.

Riktig måte er ikke å være helt stille.

2 Likes

Jeg er litt enig.

Man kan også løse problemet med å ha dialog med community rundt hvilke features de ønsker. Samt fortelle litt om neste feature som man da allerede vil jobbe med.

3 Likes

Ja trodde det var nettopp dette som gjorde at CE som EA-spill ble til en suksess. De formet spillet etter tilbakemeldinger fra spillere. De gjør riktignok dette i stor grad nå også, men de kunne nok utnyttet spillerne enda mer.

3 Likes

60 % rabatt på PS4 EU/US

Börjar få mer klarhet varför Funcom väljer att ställa ut Conan Exiles på Gaming Istanbul mässan #GIST2020

TaleWorlds, skaparna av Mounts & Blade kommer från Ankara, Turkiet.

Joel Bylos har nämnt flera gånger att man haft ambitioner och influenser av mounts i Mounts & Blade. Nu ska TaleWorlds ställa ut kommande Mounts & Blade 2: Bannerlord som de utvecklat i 7! år. Runt 500k medlemmar i Steam gruppen. Inte konstigt att man vill visa upp Conan Exiles mounts… och kanske en glimt av framtiden?

Kommer bli spännande veckor nu!!!

https://store.steampowered.com/app/261550/Mount__Blade_II_Bannerlord/?curator_clanid=4777282&utm_source=SteamDB

5 Likes

Får vel rapportere nedganger også.
14757 forrige mandag, samme tid i kveld 14634
nedgang på 123
Synes spillertallet holder seg bra.

5 Likes

Tycker det håller sig överraskade bra :+1:t2::grinning:

1 Like

Man ser jo at det er veldig mange tøffe ce kreasjoner på reddit og twitter nå

1 Like

Det är helgdag i USA idag

1 Like

Ja ja, noe gæli måtte det jo være :joy:

aha, då borde det nästan stiga ytterligare utöver kvällen :ok_hand:t2::blush:

Tok en oppdatering på regnearket mitt jeg også. Ca 13% ble nedgangen forrige uke. Sammenligner man med de to foregående toppene er nedgangen litt flatere enn etter mars toppen men litt brattere enn mai toppen. Men denne gangen fikk man jo en måned eksra med stigning før nedtrenden inntraff så nivået er jo betraktelig høyere enn på samme td i forhold til de to foregående toppene.

image
Oppgangen på slutten av mars grafen er starten på mai toppen.

Etter en uvanlig lang oppgangsperide etter forrige oppdatering er vel ikke nåværende nedtrend veldig uevnetet egentlig. Må vel karakteriseres som normal :slight_smile:
Men spennende å se om hvilket nivå det flater ut på og om de greier å komme med noe som gir en oppgang igjen før nivået faller for mye.

5 Likes

Trenden i salget er i alle fall bra:

8 Likes