“and we are setting up the big streamer server”
Så det vil være en dedikert server for twitch streamers?
“and we are setting up the big streamer server”
Så det vil være en dedikert server for twitch streamers?
Hovedreleasen kommer først når de skal ut på PS4, blir like stor “hovedrelease” det med minst like mye trøkk, trolig mye mer. Hovedrelease for PC blir til uka
Jeg tok det som et tegn på at han setter opp en server for gjengen han spiller med vanligvis. De er 5-7 stykker med mellom 100k og 2,5mill subs hver på youtube, og 4 av de streamer regelmessig på Twitch. DraxxLP er serveransvarlig for den gjengen, men også mulig det gjelder for flere utenom den vanlige gjengen hans.
Det vil jo være fornuftig at de setter opp en 50-70 manns server hvor både folk med FF keys og streamers spiller, litt dumt å streame fra en tom server.
mere end 40k medlemmer i steamgruppen nu.
Jeg kan ikke skjønne at det ikke blir en pangstart på salget. Hvorfor medlem hvis du ikke har planer om å kjøpe? Er spillet godt så kan du gange med 3-4-5-6 venner som de drar med seg. Som nevnt tidligere så har jeg en gjeng jeg spiller med på 7-8 gubb, disse er ikke medlem noe sted, men blir med å teste fordi jeg sier spillet blir bra 30 dollars er småpenger for de fleste
Syntes eg leste at nokon var usikker på kva Funcom meinte med full mod support:
Alt du måtte ønske??
Ja vel, det de har sagt er monstre og våpen. F.eks er det ikke sagt noe om at du kan lage eget kart. Og kan man f.eks implementere mounts selv om man vil? Det vet vi ikke.
For at det ikke skal være mulig må Funcom selv ha laget et mod verktøy som begrenser hva modderne får gjøre.
Sant så sant.
Resten blir spekulasjonar, men det er vel truleg at dei vil tilby dette om modding blir populært.
Ja, det er en custom unreal editor
Har du noen kilde på det? Tviler sterkt på at de bruker tid på det nå.
Unreal støtter mod support som plugins som default:
https://wiki.unrealengine.com/Modding:_Adding_mod-support_to_your_Unreal_Engine_4_project
Antar at det er kun dette de refererer til.
“Mod developers will be able to download a custom Unreal Engine editor and make all kinds of modifications to the game, from adding new monsters and items, to changing aspects of gameplay”
Takk ja. Da tar de nok utgangspunkt i det som ble gjort for Ark. Dvs. mulig Epic Games blir med på dette.
http://www.develop-online.net/tools-and-tech/unreal-engine-4-mods-take-off/0210104
Spørs om de gjør det like åpent og fleksibelt? Jeg er veldig spent på dette.
Ja, virker jo veldig spennede. Dette skal være klart til launch også forstod jeg. Hører at de diskuterte dette på twitch intervjuet også faktisk.
Når de går ut å sier full mod support blir jeg overrasket om de lyver. De har jo vært konservative med alt de har sagt sålangt
Lanseringsdato var vel ikke så konservativ?
Før eller etter utsettelsen? Hvor lenge før orginal dato meldte de om utsettelse?