Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

stemningen er paa topp her :slight_smile:

7 Likes

Når de fikk på plass finansiering så hadde de muligheten til å utsette og forbedre, mens de måtte vel lansert uten?

De kunne ventet med å annonsere dato til finansieringen var på plass?

Hvis man kan lage eget kart så er det rart at dette ikke nevnes i pressemelding.

1 Like

Kan vi ikke bare spørre Funcom, i stedet for å jatte mer om det :slight_smile:

3 Likes

Med tanke på at funcom har innhold i kartet i form av caves, npcer byer med mer. Tror jeg det vil være kjip opplevelse å lage eget kart.

Jeg tror det er skuffende hvis man sier “full mod support” og så kommer det noe mye mer begrenset enn ARK

1 Like

Jeg har sendt spørsmålet, kommer tilbake med svar

2 Likes

Dei svarar fort på Facebook :slight_smile:

Er det mulig og forekommer det at “noen” lager et script her og melder inn folk automatisk i grupper på steam?

Da må du lage kontoer, og det er vanskelig å automatisere pga bot kontroll.

1 Like

Tok en titt på de som spiller og mye ark og rust som forventet.

2 Likes

Blir nok godt med salg den første uka. Får satse på at det ikke blir mange som refunderer spillet.

Kommer nok til å sette opp en privat server selv for å spille med noen venner. Ser rimelig underholdende ut. Spilte en del ARK i starten av EA der, dette ser langt bedre ut.

Blir litt som med Grandiosa, kommer en ny variant så må du jo prøve den…

2 Likes

Satser på at Conan kjører samme utvikling i trenden som Ark.

3 Likes

“Hi, we have a discussion regarding mods over at tekinvestor.no, will CE have full mod support like ARK or will there be limitations?”

" Full mod support at Early Access launch :)"

14 Likes

Det var jo ikke det som var spørsmålet

Er det full mod support som ARK, svar ja?! Hva mener du?
Skriv ordrett hva du lurer på så oversetter jeg til engelsk og sender på nytt, de svarer fort!

https://www.youtube.com/watch?v=zrQnvIF4xC4 <— ARK map building

ny blogg

6 Likes

Den special edition imponerer. Eneste minus er at alt bortsett fra t-skjorte er digitalt men slik er nå verden blitt.
Her er Conan bok, conan tegneserie, Conan RPG, CE/AoC-musikk, AoC og CE i en fin blanding. Tror den er god nok til å friste en del fans av conan relatert materiale.

6 Likes