Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

106 servere her nå, det er rimelig mange såpass tidlig?

Pingperfect:
Nederland: 13
Frankrike: 10
Tyskland: 10
Kansas/Chicago: 7+2
Russland: 7
Canada: 4
UK: 2

Bluefang:
Dallas/New York/Seattle/Chicago/Miami:2+3+1+4+4 = 14.
UK: 4

1 Like

Flott å se at omtalen tar seg opp. Jeg syntes Funcom gjør mye riktig om dagene, collectors edition ser flott ut, de hører på og kommer med tilbakemeldinger til community som er viktig, skaffer PR gjennom streams er veldig billig markedsføring som når direkte til potensielle kunder og promotering på andre arenaer. Trend indikatorer på vei opp, alt i alt ser det veldig lovende ut.

Litt god PR fra streamere og bra reviews så blir det sikkert knall start på salget. Kan jo ikke være sikker enda, men midlertidlig prognosen min sier 500k-1000k eksemplarer i 2017. Konkurrentene har vært på markedet i mange år men er enda ikke ferdig med early access. Tror at gamere lengter etter det “perfekte” survival spillet og tipper CE blir det beste de kan velge mellom. Funcom som team er nok mer rutinert og profesjonelle i sitt fag og har finansielle muskler bak seg. Derfor kan de bli ferdig med early access raskere. Ser ikke noe i veien for at funcom kan ta en stor del av markedet til de andre etablerte tittlene.

3 Likes

5 Likes

Hvis dette blir det BESTE alternativet så stopper ikke salget på 1 million i 2017, da tenker jeg du kan multiplisere ett par ganger.

1 Like

Publisert 25. jan. 2017

Hostile Cinematic Productions is happy to announce the beginning of a 4 year building experience within Conan Exiles. Hypothen City will be constructed in Survival Mode and we are excited for this journey.

6 Likes

Dobling, borsett fra at det er stor usikkerhet rundt tallene :smiley:

2 Likes

Hva er greia? Skal de bygge Hypothen city replika?

Har ikke mer info om dette enda, men ser ut som et spennende prosjekt - 4 år med bygging og livestreams hvor man kan følge med .

Fra reddit:
Hostile Cinematic Productions is happy to announce the beginning of a 4 year building experience within Conan Exiles. Hypothen City will be constructed in Survival Mode and we are excited for this journey. We have many features that will also come packed with this amazing project, for instance Daily Livestreams, Prize Giveaways, Barbarian Podcasts and much more. Follow us today on Youtube & Twitter for all the latest on the development of Hypothen City.

4 Likes

CE fortsetter å klatre her sakte men sikkert (den peaker både på overall og pc).

13 Likes

er denne listen refleksjon av youtube visninger, google trends osv ? eller hvor henter den infoen sin ?

2 Likes

Takk for den :slight_smile:

Jeg regner med at naar gamespot deler artikler og videoer med conan exiles vil dette slaa positivt ut paa denne lista. De delte jo et par ting igaar saa jeg haaper conan kan klatre videre :slight_smile:

Dette her blir en litt morsom tråd å følge med på

IF YOU ARE BUYING THE GAME TYPE +
+

http://steamcommunity.com/app/440900/discussions/0/141136086937354470/

Men over til noe mer alvorlig

42473 medlemmer nå i steam-gruppa. Den vil nok ende på rundt 50k ved EA.

http://steamcommunity.com/games/440900

3 Likes

Dead by daylight hade 70k om jag kommer ihåg rätt, men det spelet var promotat av starbreeze som had en pdayday2 group på över 4miljoner, så nog ser det bra ut! :slight_smile:

1 Like

Forsvinner spillet rett ut av lista med det samme etter release?

Ja og man fikk også masker tror jeg til bruk i payday2 hvis du ble med i Dead by Daylight steam-gruppa. Starbreeze brukte alle triks i boka og lyktes veldig godt med det.

2 Likes

slk ser det ut for resident evil 7 etter to dager:

ser vi noe i naerheten av dette etter tirsdag kan man puste ut tror jeg. eller bare halvparten saa bra?

1 Like

CE slår nok dette etter 2 dager

Jag tror det är en viss delay på steam,db vet inte hur stor den är dock.