Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Ser at sist oppdaterte dato på Google Trends er den 22/1?

Blizzard er en veldig stor aktør og deres behov for inhouse CGI artists er essensielt. Når man ikke lager modellene og alt det grafiske selv så har de ikke selv kompetansen til å endre eller forbedre dette underveis eller i oppdateringer. Når Blizzard skal lage noe så skal de være sikre på at det skal være perfekt og da må de lage det selv for de har jo de beste folka og kan ikke risikere dårlig kvalitet eller avvik i den grafiske stilen hvis de kjøper inn slike tjenester.

Funcom har outsourcet modellering og cgi fordi de ikke hadde kompetansen inhouse på tidspunktet. Nok om det. Jeg tror i ihvertfall ikke at det er veldig lurt å kjøpe inn slike tjenester med mindre man må.

1 Like

Har riktignok bare sjekket google trends på telefonen. Sammenlignet med H1Z1 og Ark 5 år tilbake i tid, og CE sin graf syntes så vidt.

Skal få satt meg ned med laptopen i kveld og se om jeg kan få litt mer detaljer.

Den er faktisk ikke så ulik Ark sin graf. Du må se i en periode før launch.

Sånn sett ser Google Trends bra ut. Trodde dere tenkte på den siste duppen som var.

7 Likes

De må være ganske selvsikre når de lar en streamer som lirik teste spillet før release. Han har 1,5 m følgere

4 Likes

hehe ja jeg velger og tro funcom har kontroll på dette. :open_mouth:

Edit: de har vist full ro til nå hvertfall ! :wink:

1 Like

Amazon gir bort Conan-lesestoff til Kindle. Morsomt at de svarer på Tweet :smile:

Her er lesestoffet.

5 Likes

Dagens tall: 43153, ganske nøyaktig 72 timer siden sist måling.
Tok meg en velfortjent(?) tur til Oslo og Green day der aksjer og conan ble prioritert under musikk og øl. Med den kursutviklingen som var de dagene tror jeg det var sunt å tenke på noe annet en stund :slight_smile:
Den svake takten fra tidligere i uken har tatt seg kraftig opp. De siste tre døgnene har antallet økt med 79 medlemmer i timen. Tipper CGI trailer har noe med økningen å gjøre :slight_smile:
Om vi fortsetter med samme antall pr time de neste dagene vil vi nå 50.000 i løpet av mandag formiddag. Altså godt i rute til å nå 50 før EA :tada: :beers:

7 Likes

Om streamingen i morgen går bra ser vi nok mye mer enn 50k før mandag :slight_smile: Jeg forventer 60k

2 Likes

Ser ut som enkelte er i gang med nedlastningen. 18,8 GB :slight_smile:

2 Likes

Cgi 150k views nå, kan bli rekord dette

4 Likes

+55K på IGN og 15K på Gamespot.

4 Likes

Blir sikkert anklaget for baiss men.
Første som slo meg når jeg så tallet på views fra gamespot var at det var lavt. Kanskje det kan fortelle at siden ikke er såå viktig og at rangeringa heller ikke betyr all verden.

10 Likes

Forbes med artikkel.
https://www.forbes.com/sites/erikkain/2017/01/26/new-conan-exiles-trailer-will-crush-your-enemies-drive-them-before-you/#42e5fc827b9a

Pretty cool! Kind of like Skyrim meets Dragon Quest Builders…

Video også oppe på Worldstarhiphop.com (60K views)
http://www.worldstarhiphop.com/videos/video.php?v=wshh06B0NlDjBeMh2MAc

11 Likes

Oj, oj, oj! The hype is REAL! :smile:

1 Like

Noen som vet om dette kan stoles på?

NUDE IN THE EXILED LAND

6 Likes