Ser veldig bra ut så langt.
Imp’en sprang forresten mot han med en gang han ble truffet med en pil, for de som hadde store tvil på AI.
Ser veldig bra ut så langt.
Imp’en sprang forresten mot han med en gang han ble truffet med en pil, for de som hadde store tvil på AI.
Blir så drittlei av å se de der 2 på stream. De har 0 peiling. Den ene sitter og gnir seg på pålen og den andre drikker øl. Seriøst!
Ikke vil de vise i 3 person selv om folk spør ørten og Trygve ganger.
Hehe kunne ha vært
OMG jeg er solgt, alle de planene. Kamper mot skeleton. Farming, og alle rare ideer jeg ikke tenkte på engang. I love it
Mohahahahahahaha ! Elsker at de skal lage ett “stabbur” der du lagrer dø ting til de råtner for så og kunne katapulte de inn i borgene til motstanderen Funcom er drøye
Edit: lagre en død motstander ei uke for så og katapulte han tilbake til seg sjøl Love it !
sjeldne items, grotter, mini bosser, bosser som hele klaner kan ta ut. Blir som raid
Eg gledar meg virkelig til å spille det spillet. Eg er rimelig sikker på kva veg aksjene skal ta, så det er ikkje så nøye. Men fy søren så eg gledar meg til å spille!!
Og da setter vi oss klare til å komme inn og drepe hele raidet og ta alt de har med seg No honor in the desert ^^
Må si jeg ble veldig positivt overasket over dagens stream. Mye bra planer på gang, interessen virker stor, spillet ser flott ut. Tror dette kan slå veldig ann. Glad jeg ikke lot meg skremme ut av aksjen denne uka. Sitter fortsatt med alle aksjene kjøpt til kurser mellom kr 1-1,7, og tror nok jeg kommer til å sitte long. Dette kan komme til å selge stort! En ting er sikkert, neste uke kommer til å bli syykt spennende!
Eller så kan en vente til alle andre har kjempet seg ferdige og så stikke av med hele bunten når alle har drept hverandre
but, i like your style
Funcom streamen kom ikke over 3000 seere
Men står jo svart på hvitt der? Eller mener du han har redigert det?
Hvor viktig er det egentlig om det var 2950 eller rett over 3000? Ikke viktig.
@koe som prøver å hype, intet annet.
Funcom streamen nådde ikke over 3000 seere. Det der er totalen på hele Twitch