Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles ⚔ (FUNCOM)

Men viktig å vite om folk bare er vanskelig for å være vanskelig, eller om det er noe annet.

2 Likes

3000 er ganske mye med tanke på antall følgere/likes på facebook/twitter osv… Tror interessen går i taket på mandag når streamerne kommer på banen.

Lukter masse aksjer i Funcom @koe ? :wink: til en pris over 2.50kr I guess!

Absolutt ikke…

1 Like

Mandag ser vi forhåpentlig Conan exiles på toppen på twitch, gonna be good times!

Åja, eg har komme til Hegnar Forum…

2 Likes

Jeg tror ingen av oss vil bli millionærer eller gjeldsslaver basert på forskjellen som her diskuteres.

1 Like

Jepp. Jeg er fra hegnar og burde bli sperret ute fra forumet.

1 Like

11 Likes

Må si at landskapet og verdenen generelt så bra ut mange steder, vann og vegetasjon så bra ut, ren ørken med NPCs, not so much.

Dette var en singleplayer stream, ingen test av nettverk eller interaksjon med andre spillere. Selv synes jeg det var litt tynt med combaten, spesielt med krokodillen som hoppet rundt og skjelettet. Han som spilte nevnte også at han ikke fikk til combat, det var ingen ting å blokke med annet enn skjold som gikk i stykker på 2 sek. Da blir det ren hack and slash som i MMOs og ikke så mye “ferdigheter” som det kunne ha vært.

Funcom sier at de skal fikse ting fortløpende neste uke, jeg tror de allerede har listen klar over ting de gjerne skulle ha fikset nå til EA launch. “Problemet” er at det er nå de får lanseringshype, om spillet skuffer litt, men blir fikset bra, så trengs det mye mer markedsføring for å skaffe spillere om noen måneders tid.

3 Likes

twitch.tv/Funcom hadde ikke over 3000 seere. Punktum. Det er fakta.

@koe det var 5+ andre kanaler på twitch som streamet samtidig, så Funcom kanalen hadde aldri over 3000 seere. Conan Exiles derimot, fordelt på alle kanaler på twitch hadde over 3000 seere. Rett skal være rett!! :stuck_out_tongue:

Blir bra når lirik drar i gang…

1 Like

Gjeeeesp… TITS … viiiii prates…

2 Likes

Men var streamen bra ?? @Larsen

Ark hadde sinnsykt mye bugs, altså T-rex som fløy nivå! det jeg såg av han houdini i dag og dette i kveld så er det kun mindre bugs viss en ser på totalen av det som har vært hos de andre spillene i EA. de er morsom på sin måte når de streamer. han der houdini duden i dag har svært lite følgere men han var veldig god streamer så der ser en verdien av en god streamer. spent på lirik og de store gutta ! :open_mouth:

Tror nesten vi må se mer gameplay, det her blir jo litt sånn safaritur rundt for å vise frem miljøene. Byggingen og miljøene er dog bra, så :thumbsup: for dette.

2 Likes

@koe blir som å si at Donald Trump hadde 100 bill views når han ble insatt som President. TV + Internett + Youtube + Twitch + alt annet på internett = 100 bill views

Viktig med noen big guns mtp antall seere, skulle jeg solgt klokker ville jeg hatt plakat med a kjendis, ikke en kul kjekk duden fra Hokksund…

Ja, streamen var veldig bra mtp at selv om det er ørkenmap, så jeg viser spillet mye mer enn bare ørken… Nok å ta av mtp EA.

1 Like

Veldig fornøyd med streamen!

Mye content for early access og core mechanics fungerer bra.

Mye content in creation ila early access og lett å lage DLC’s!

Lukter pæng på bok!

5 Likes