Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles - Streamers PRE Early Access (FUNCOM)

Er det satt et tidspunkt for når de første starter å streame mandag?

Mener jeg leste det var kl.16:00.

1 Like

1 Like

Så 25 minutter galskap?

5 Likes

Regn med 25 minutter hvor kursen går opp uansett hva den står i :smile:

4 Likes

Tror hypen blir insane til uka. Funcom har nå laget en giga bombe med hype og de har kun sørget for at lunta ikke har slukket

2 Likes

Hvis ikke kursen går mot 4 kr mandag sitter jeg. Hvis den nærmer seg 4 skal jeg revurdere. Hvis den mot formodning går mot 2.50 igjen så har jeg cash klar til å doble beholdningen. Strategien er klar - mandag kan ikke komme fort nok :smile:

8 Likes

Hvorfor selge på 4 når du kan selge på 6 i slutten av uka :sweat_smile::money_with_wings:

3 Likes

Hvorfor selge på 4 når du kan selge på 6 i slutten av uka :sweat_smile::money_with_wings:

I know. Skulle aldri solgt på 2.96 heller (når den gikk til 4). Men sånn er det. Man kan ikke treffe alle topper og så lenge man unngår de fleste bunner så blir man noen kroner rikere. Høydeskrekken tar meg nok hvis det blir så mange % på så kort tid.

Vi får ta opptelling om det er lurt å gå ut på 4 kr på mandag om den kommer dit, men som @Evilfreud sier - du har ikke tjent ei krone før du har solgt med gevinst! :smile:

5 Likes

Tenk om vi kunne fått en Funcom rally alla Skaugen. :slight_smile:

2 Likes

Jeg og sitter med litt irritasjon i kroppen på og ikke sette utgang på 3,6-3,8 som avtalt med meg selv for lenge siden ! Men etter det jeg såg hos houdini på fredag så tar jeg det veldig med ro :sweat_smile: Tenker vi skal opp ett godt stykke :+1:

1 Like

Streamer mandag:

https://www.twitch.tv/nidastwitch

7 Likes

https://twitter.com/SayeeedBlack/status/825776260370542593

8 Likes
6 Likes

“Bare” 5000 følgere… men han andre hadde 200k følgere… alle monner drar… :smile:

1 Like

Nok servere og fler skal opprettes :+1: Dette er jo bare en server host!

6 Likes

“We expect many sales…” :yum: :grin: :dizzy_face:

6 Likes

Og det kommer fra en tredje part ! Altså Ikke fra Funcom selv :slight_smile:

3 Likes

Bare å krysse fingre, tær og alt som krysses kan for at CE går forbi ARK og rust på salg fra starten! :slight_smile:

1 Like

Hadde vært sykt fett hvis de hadde klart det. Skummelt å tenke på hva som hadde skjedd med kursen ved 1 mill salg på en mnd… :stuck_out_tongue: Når buggy ARK med dårlig optimalisering klarte det så er det jo ikke umulig… :wink: CE ser jo mye bedre ut nå før EA enn ARK gjorde, ser vel forsåvidt bedre ut enn ARK gjør nå snart 3 år etter og :sweat_smile:

3 Likes