Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles - Streamers PRE Early Access (FUNCOM)

Jeg skal kjøpe CE, lett!

5 Likes

Sitter å ser på gameplay videoer av ARK og kan ikke skjønne det har solgt så mye… jeg begynner nok å bli gammel :smile:

1 Like

Jeg har prøvd Ark i to timer i kveld. At det blir solgt som et ferdig produkt er helt bananas. Steinhaugene flyr 1 meter over bakken hist og her, du løper fremover for å glitche 5-10-15 meter bakover… Og det er før jeg nevner hvor vanvittig lite optimalisert det er for nye spillere. Som en gamer kan jeg si at streams fra CE nå ser bedre ut enn det Ark gjør i dag. Og Ark ble sluppet som EA for halvannet år siden.

Og jeg skal selvfølgelig kjøpe Barbarian Edition! Jeg gleder meg til å få spilt CE. :smile:

Edit: Ark er fortsatt i EA. Halvannet år, og fortsatt ingen lanseringsdato…

7 Likes

Blitzkriegzler (680K følgere på Youtube) kritiserer Wildcard for deres måte å selge Ark på, blant annet at de tar seg betalt for DLC i Early Access. Sier han ikke kommer til å promotere Ark lengre. Men det som er saken, er at han nå skal begynne å spille Conan Exiles. Og han har, i samarbeid med andre, satt opp en egen YOUTUBER-server med 82 forskjellige Youtubere, noen av dem er av de større streamerne fra Minecraftdagene, som han ikke vil si navnet på nå.

There’s another game coming out, tomorrow we’ll have access to it…called Conan Exiles. Now, Conan Exiles is a little more graphic than Ark, it’s basically an open world survival game set in the Conan world, so Conan the barbarian…that sort of thing.
I’m really looking forward to it. I’ve been waiting, now that I have more time, as a fulltime Youtuber, been waiting and waiting and waiting to have a game that I can really sink my teeth into, and really enjoy and play for a long time, as part of a series, and I hope that Conan does that for us. I hope that it’s a good game. I don’t know much about it, other then a little bit of the content.

I do have a server set up. I actually set up a Youtuber-server and organized that with a few different hosts, and tried to get everything set up. We have currently 82 Youtubers on there, and actually guys that I watched before I did my Youtube channel, like…I don’t know if I should say names…yeah probably won’t say names. But there’s a lot of guys, kind of like the pillars of the old, old Youtube, back in the Minecraft days and stuff like that. So really looking forward to playing with those guys. So we got 82 different guys in there, some of my friends like Draegast and ctop, ntec and LazarBeam, we’re all gonna be in there dropping around having fun. But there’s going to be some of the older Youtubers on there to, so it will be a fun server. Synes dette ser veldig bra Edit::: Sorry Koe såikke att du hadde postet den først.

5 Likes

Det var tider den gang med Sayeed Black, Lo Chang og Lirik i A3L, klart noget af den bedste underholdning jeg nogensinde har set på twitch.

Der ser ud til at være fin interesse blandt RP-streamere, Kiwo, Mr. Moon og Ralph er også hyped.

Når både Goldy og Lirik samt en række mindre og middelstore streamere er på, så tror jeg nemt det gør at “alle” andre streamere også hopper med på hype train, såfremt spillet ikke er katastrofalt dårligt ved EA launch.

5 Likes

Dette må da være bull så det holder?!??

1 Like

Noe å tenke på er at streamere og youtubere har ganske strenge retningslinjer for nakenhet fra Twitch og Youtube. Derav de som prøver CE må merke videoene godt og informerer seere for at videoene ikke skal bli tatt ned. Hvis man har 1,5 mill følgere, så er nok en god del av de barn… spesielt i USA så er det veldig lite toleranse for at barna plutselig skal kikke på pupper, lår og blod fra en youtube-kanal…

Det er sånn Funcom har lagt opp løpet, de mister en del av sjangeren med å være mye mer brutalt enn Minecraft og Ark. Nå finner jeg ikke eksplisitt aldersgrense på Steam, men antar at det blir 18 år.

1 Like

Det er nudity filter på CE !

2 Likes

Hjelper lite om det ligger kroppsdeler i en blodpøl strødd etter en forsiktig boksekamp :stuck_out_tongue:

Samtidig så spiller 12 åringer GTA, denne diskusjonen har nok vært før også. Ikke noe å bekymre seg over

5 Likes

USA er jo selve dobbeltmoralens vugge, så legger ikke for mye vekt på det. Dessuten, det som er litt “ulovlig” som tenåring er jo desto mer fristende! :slight_smile:

1 Like

Er det server eller client setting?

det er admin på server som setter opp! og da kan også dette settes på privat server viss kidden ikke får spille på offentlig server! tror dette ble vist på en av streamene!?

Dette er et spill for ungdom / voksne. Ikke for barn uansett. Tåpelig argument…!

3 Likes

Tror det er client, slik at det er valgfritt for hver enkelt på alle servere. Burde i hvertfall være det :slight_smile:

nudity kan stilles i server setting, er noen uker siden de bekreftet det på FB.

1 Like

MonzterSlayer på YouTube og Twitch fra kl 21 CET

2 Likes

Ser veldig bra ut hittil synes jeg! over 2K som følger med og bra hype i chatten :smiley: Hun virker veldig fornøyd hvertfall
https://www.twitch.tv/kiwion

2 Likes

Hun sa vel noe sånn som: Funcom, you are fucking amazing!"

2 Likes