Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Exiles - Streamers PRE Early Access (FUNCOM)

Ble litt stressa når de restartet server kl. 16:00, men det ser jo ut som at dette går veien.

3 Likes

Hu elsker det! :smiley: og er ikke mye negativt å se i chatten heller for å si det sånn

4 Likes

10.000 seere hittil, og inne på førstesida på Twitch :slight_smile:

EDIT: Så ikke at denne var postet i en annen tråd. Halv time senere og 6000 flere seere nå

EDIT 2: Sjekket antall medlemmer på steam den samme halvtimen, økte med 200 stk :smiley:

6 Likes

Synes singleplayer delen som hun spiller ser bra ut. Fikset en del av animasjonene, 1. person fortsatt litt bugget. Hun nevner dog at det er problemer med multiplayer og servere, litt kjedelig for de streamerne som hadde tenkt til å spille sammen.

Hun spiller ikke singelplayer, men på en server, de er 3stk på den serveren nå. spillet har ikke singelplayer, men mulighet for offline server.

1 Like

Han vertigo gaming fyren

“When this place gets populated, it’s going to be brutal”

Update nå.

1 Like

Både server og klient patch. Tipper de som ikke har fått nøkler enda får disse fortløpende nå som patchen er kommet.

Driver å oppdaterer hun Kiwion også nå. Må si jeg er virkelig positivt til starten av det jeg har sett altså. Nå er jeg ingen gamer, men jeg synes dette ser veldig bra ut. Utrolig bra hype, og nesten 7K som følger er vel ganske bra? Eller vet noen hva som man burde forvente? Avhenger jo selvfølgelig av hvem som streamer, men hun har hvertfall sagt at hun ikke er vandt med så mye i chatten, så det er vel braa

1 Like

De er faktisk i ferd med å ta igjen antall viewers som ser World Of Warcraft streams. Det er ikke dårlig! Og mange andre streamere inkludert lirik har ikke startet enda.

2 Likes

Drit i Lirik, han er dust. :smiley:

3 Likes

Det här är en otroligt bra start, imorgon kommer det ännu mer viewers när alla har tillgång till spelet, “phu” nu kan man andas ut lite :smiley:

1 Like

Hehe, vær stille nå. Han skal skaffe mange nye salg :smile:

1 Like

7000 folk ser på

1 Like

Han spiller for mange spill. Mindre ffekt da. Hun dama spiller spillet over lengre tid. Som er fordel.

Og nå funker single player.

1 Like

Det er noget tid siden jeg sidst har set hendes stream, men så vidt jeg husker har hun typisk nogle hundrede viewers normalt

1 Like

CohhCarnage streamer det også nu, en af de største streamere på twitch

1 Like

Link, please

https://www.twitch.tv/cohhcarnage

1 Like

Mon vi når over 100k concurrent viewers i dag eller i morgen? :wink: