Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

:+1: Det begynner å nærme seg veldig

Som @h3nk1 sier, spillet skal vises frem bak lukkede dører på GDC for pressen.

Jeg mistenker embargo og releasedato kort tid etter GDC.

3 Likes

Jeg mistenker også embargo angående spillet fram til mandag - onsdag uka etter dvs 25. - 27. mars. Funcom skal vel ikke på Pax East som begynner torsdag 28. mars så for å ikke drukne i dekning av spill fra den konferansen så bør nyheter komme ut før den datoen.

Jeg håper at de kommer med releasedato + forhåndsbestillingsmuligheter samtidig, men det kommer vel helt an på når i Q2 spillet skal lanseres. Uansett blir det svært spennende å lese omtalen fra pressen når de får testet spillet. Og skulle spillet lanseress omtrent på samme tidspunkt som Conan Exiles i fjor (tidlig mai) så passer det jo tidsmessig å starte markedsføringen litt over en måned før.

1 Like

CE launchen var jo meget bra, godt mulig de sikter på samme launch vindu. Faktisk ikke så dum tanke.

Känns som det är extremt stor skillnad i hype mellan MYZ och CU, om man jämför revealhype, till fördel för MYZ. Blir nog bättre efter GDC då de med all sannolikhet släpper en 15-30 min gameplay

Jeg føler hypen er ganske lik, vi satt jo å klagde over at hypen aldri kom igang skikkelig. Men mulig Mutant hadde god drahjelp fra E3.

Reveal CGI-traileren til MYZ gikk jo viralt. Så var det dødt frem til litt oppmerksomhet rundt den spillbare demoen pressen fikk tilgang til på E3, og så dødt igjen inntil helt opptil launch.

1 Like

Japp men de gjorde inte CGI-trailern för CU

Hva er forventningene dine til CU?

  • Svært høye
  • Høye
  • Middels
  • Lave
  • Svært lave

0 stemmegivere

Må nesten tallsette de ulike alternativene…?

Personlig, ene og alene gitt “Conan” (IP) og “Petroglyph” (rykte / nostalgi / historie) så anser jeg et salg på ~500k i 2019 som både sannsynlig og en (inntjeningsmessig stor) suksess for Funcom.

For meg oversettes dét til middels-høye forventninger.

Tenker det er litt opp til en selv :stuck_out_tongue:

Ny melding på Facebook:

6 Likes

Brand new game som …?

2 Likes

Halloween spillet kanskje?

Brand New? Halloween er jo annonsert sånnsett.

Noen som skal til GDC? og som evt kunne skrevet seg opp som presse?

:smiley:

Hva kreves, kulepenn og notisblokk?

Egentlig ja, kan være @pdx må utstyre vedkommende med en offisiell tekinvest email. Men utover det ganske lite :wink:

Bare å bruke [email protected] :smile:

1 Like

7 Likes