Synes det begynner å ligne på noe nå, en vesentlig bedre video enn det de har vist tidligere.
Syns faktisk det ser jævla bra ut, kommer til å spille ihjel det spillet her :P.
Passer min spillestil så det synger!
CU ser bare bedre og bedre ut: TAB + Co-Op + funfactor = oppskrift på godt salg
Litt clunky når det var mange forskjellige units på samme sted
Ja, tilsynelatende litt rom for optimalisering fortsatt - godt de har tid til densalg frem mot 30. mai!
Det sagt, så er jeg ikke bekymret for flyten gitt pressedekningen hittil.
What can be said for Conan Unconquered is that when it comes to the look and feel of the game, everything is top notch and ready for launch. It looks and plays great
Edit: Kikket gjennom enda en gang, ser egentlig ingen issues med performance. Hadde det blitt referert til første video med litt gameplay hadde jeg vært mer enig.
Spent på om Petroglyph klarer å naile AI, det var litt snakk om det med hestefolk
Om f.eks archers klarer å backe for å gi plass til scorpioner og annet fandenskap hadde vært gull.
Fikk nostalgisk følelse av å se den siste videon
Forhåndsbestilt
Ikke sant?
Jeg gleder meg skikkelig til å spille dette. Etter hvert som vi har sett mer av spillet har salgsforventningene mine økt ganske kraftig.
Hva er bear og bull estimatene dine da?
Enig. Tenker umiddelbart på red alert 2 når jeg ser gameplay. Skjønner godt at de ikke introduserer pvp i dette spillet da det endrer metaen i spillet helt. Med coop kan man sette seg ned og bare kose seg med spillet, og jeg tror det er sånn de fleste husker de “klassiske” klassiske rts spillene. Håper det er flere som tenker sånn.
Forventer et salg som ikke er dårligere enn ~150k første måned, og ~400k første 12 måneder. Alt over det anser jeg som svært bra.
Nære mitt anslag. Har ikke fått sett nye videoen enda men 200k første mnd og 400k 2019 tror jeg er veldig realistisk. Husk, Conan gir ekstra salg…
Bra timing av funcom å få ut CU før juni (They are billions update).
Jeg så ikke så mye der som jeg ikke allerede visste eller antok. Dette blir klassespill. En virkelig god arvtaker til They are billions.
CU har Potentiale til at sælge bedre en MYZ, hvilket i sig selv, slet ikke er dårligt.
Svenskene på Discord forventer 20-50k solgte i løpet av et år, så de blir om ikke annet positivt overrasket
I blant skjønner jeg ikke hva som går av det ellers så kløktige broderfolket. I følge dem var CE f2p megaflopp også - inntil de etter hvert måtte vedgå at ikke alt under 50k CCU betød flopp.
CU har en veldig enkel formel og salgspitch, og jeg tror også det vil selge bedre enn MYZ (på PC).
Det er nok også endel Svensker som har brent seg på Funcom nå…
Kanskje litt skuffa og frustrerte.
CU kan nok selge bra på PC, men MYZ launchet på flere platformer og hadde heftig omtale i ryggen. CU har kjent IP.
Jeg tror CU selger omtrent som MYZ. Forventer ikke all verden, men 50k er bare latterlig og kommer nok fra butthurte brødre🙂
Jeg kjenner selv at jeg ikke har en anelse om hvor CU vil lande, men personlig er ett nytt C&C lignende spill noe jeg ønsker meg. Tjener de penger er jeg fornøyd. Og det tror jeg ganske sikkert de gjør.
Jeg tror det er en snever sjanger i ett lite marked (totaltsett), så jeg tror ikke på mer enn maks 500k ila 12 mnd.
Jeg tror du tar feil, jeg tror vi minst kan forvente oss halvparten av det They are billions solgte .
For å sitere Wikipedia:
They Are Billions was announced by Numantian Games on May 30, 2017.[9] It was released on December 13, 2017 on Steam’s Early Accessprogram.[10] The game quickly rose to the top selling charts on both Steam and the Humble Bundle storefront.[11]
Regn meg blant de latterlige. Håper selvsagt jeg tar feil.
Uansett rimelig vanskelig å spå per dags dato.