Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

https://www.3djuegos.com/33741f47575/video/trailer-anuncio-conan-unconquered?jwsource=cl

Litt? VELDIG mener du vel ;D

Når vi ser hvordan northgard gjorde det under salget sist uke. Så er jeg hypa ass.

11 Likes

You can choose to play the game entirely alone in single-player, but Conan Unconquered can also be enjoyed in full two-player co-op allowing for a truly unique, shared multiplayer experience. Players share a base, but both can freely construct new buildings and amass an army to reach their common goal.

Randomly generated maps allow for infinite re-playability and each map holds vast opportunities for players that dare to explore beyond their stronghold. Discover ruins hiding great treasures, but beware: these are often protected by massive guardians that you need to bring down to claim your loot.

Similar to games such as They Are Billions , the enemy hordes will keep coming at you and how long you can resist the invasion depends entirely on your ability to build your stronghold and lead your army. Gameplay is real-time, but you can also pause at any time to issue commands and start construction of new buildings. Battles will be bloody and savage with players having to deal with anything from fires raging through their stronghold to piles of corpses spreading death and disease.

26 Likes

image

2 Likes

Endless replayability, slipper klagene MYZ får :slight_smile:

5 Likes

Dette har jeg ventet på fra Funcom lenge. Dette tror jeg blir knallbra!

1 Like

Dette har jeg troen på ja. Framtiden ser lys ut :grin::grin:

2 Likes

Age of empire Stronghold

3 Likes

Denne typen coop multiplayer del med felles base og infinite replayability lover meget godt :+1:

2 Likes

Så jo prikk likt ut som AOE. Grei fanbase :sweat_smile:

2 Likes

Går rett ned på 8,- til mandag da. Siden Petroglyph tross alt er best i klassen og Funcom leverer varene som det fantastiske underprisede caset de er.

Her trengs utsettelser og 600 millioner i gjeld for å få kursen over 30,-

23 Likes

Så veldig likt ut ja, men er et helt annet type spill.
Dette blir nok mer i samme gate som They are billions. Som forøvrig er et knakende godt spill.

1 Like

Jeg er forsiktig positiv her - kvalitet er alfa omega. Håper og tror Rui er tett på og sikrer at spillet holder høy standard.

2 Likes

Med den etterhvert ventede Conan singleplayer på toppen nå blir dette utrolig bra fremover, dette er bare starten :sunglasses:

1 Like

Har tipset e24 om dette, så får vi se om det skrives noen ord de neste dagene.
Kan jo alltids håpe

5 Likes

Som forventet det her, savner in game footage. Personlig er jeg ikke så glad i spill med uendelige bølger som skal ta deg, så håper det er noe end game på et vis. Er bull, men ikke stål bull.

2 Likes

Det ligger noen bilder fra ingame på steam-siden til spillet

1 Like

Jeg har veldig troen på dette! At det er lagt opp til samarbeidsspilling virker som en artig vri. Også at du kan pause «real time» og samtidig bygge. Om ikke alle kommer til å like dette spillet, så er jo det en spillerbase som bare elsker denne kategorien. Age of Empires II er jo bokstavlig talt «from the past» og selger fortsatt.

5 Likes
2 Likes

Like it! A LOT! Tenker det kommer til å smelle bra ila. 2019 - i mellomtiden kan vi kjøpe 2 aksjer til prisen av 1

14 Likes