Diskusjon TriggereNy! Porteføljer

Conan Unconquered (Petroglyph)(Funcom)

funcom_ol
Investeringer: #<Tag:0x00007ff296f24ac8>

Noe gameplay vist ? Finner ikke.

“Head to steam to wishlist”: Holder du tellinga fra dag 1 @Oskar3? :grin:

@Oskar3 vi stoler på deg nå! :stuck_out_tongue:

Er dette mer som Billions? Trodde det kunne være multiplayer. Altså er det er horde som angriper til det er slutt eller er det 2 fiender med hver sin base?

Hahah :stuck_out_tongue: Den ligger dessverre ikke inne på “Wishlist” på Steam enda :wink: (hinthint)

Dette er som Billions ja, bare med mulighet for MP.

Dayum😎

Å joda,
image

…men så skjønte jeg at du kanskje mente den ikke synes på lista enda :roll_eyes:

Her må vi ikke glemme at funcom stikker av med nesten hele kaka da de finansierer hele spillet

Så det kom en liten spalte på e24 om lanseringen.

De stikker av med hele kaka.

Det er work for hire.

Tenkte uten steam delen etc

Dette er muligens ikke spillet som kommer til å skyte Funcom opp i stratosfæren. De som forventet det har bommet.

Men det blir sannsynligvis nok et av etterhvert mange spill som kommer til å gi en pen inntekt i kassa. At Marvel relanserer Conan bidrar nok også til det.

Men - det er Conan single-player som kommer til å definere Funcom. Nailer de det, så er de oppe på CD Projekt Red-nivå.

Det viktigste er jo at Funcom tjener penger på prosjektene sine. Investerer de 2 MUSD og får 20MUSD igjen så kan jeg leve med det.

Nei nei det er coop shooteren som kommer til å definere Funcom. Og etter den er det ingen vei tilbake. :sunglasses:

Funcom er et multiplayer spillselskap for alle som fattet interesse fra AoC til nå. Det er derfor det siste Conanspillet (til nå) som kommer til å løfte Funcom til tidligere Starbreeze nivå and beond.

?

En ting jeg er litt skeptisk til er at det ser ut til at det eksisterer en slags ultimate ability hvor man produserer en Gud. Passer det til et RTS?

Hinter du til at Funcom blir kjøpt opp av Electronic Arts snart?