Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

Stream nå…

https://www.twitch.tv/funcom

3 Likes

Spurte i chaten om de hadde store stremere som skulle spille ved launch. De hadde de og de jobbet med flere big strategi stremere

13 Likes

Har noen sett ads for spillet? Tror ikke de har kjørt noe av det enda heller. Enten har de et veldig lavt markedsføringsbudsjett eller så sparer de alt til launch. Jeg håper på sistnevnte.

4 Likes

FY fanken dette spillet er jo strøkent. Snakker nye Age of Empire… (lov å drømme)

4 Likes

Første Funcom spillet jeg har forhåndskjøpt siden TSW. Synd jeg drar på firmatur til Spania 31. Mai. Gleder meg skikkelig til å spille det.

6 Likes

Du får ta med bærbaren på flyet :smiley:

Kommer ikke ha ett sekund til det. Med mindre jeg får bud da. Disse turene er crazy. Men jeg tror ikke jeg kan si så mye mer enn det. #TopSecret

2 Likes

Du mente vel…

:wink:

5 Likes

Selvsagt :stuck_out_tongue_winking_eye: Pølsefingrer!

1 Like

Store YouTube kanaler og sikkert andre streamere får tilgang til CC 28.mai. Etter det jeg har klart å spore opp

4 Likes

Gjelder dette også oss som har kjøpt Conan Unconquered Deluxe Edition ?

Ja, det må vi legge til grunn. Kjenner du til eksempler på hvilke av de større YouTube-kanalene det er snakk om?

DT gaming feks

1 Like

@Krafer fra 16 april.
Jeg har forsøkt å peke på dette potensialet :blush:

10 Likes

Som vanlig har du vært forut for din tid :wink:

2 Likes

The story of my life. :sweat_smile:

5 Likes

Da har jeg kjøpt mitt første pc-spill :slight_smile:
Det blei seff Deluxe utgaven.
Har en haug med Conan blader, er nå klar til å spille King Conan!

5 Likes

Ny CU Twitch stream i kveld:
image

6 Likes

Ser at CU har 57k likes på sin FB side. MYZ har 17k på sin FB side. Blir spennende å se hvordan spillet blir tatt imot. Conan er jo en sterk ip, sjangeren er ikke så stor blander spillermassen trur jeg, men de er nok sulten på noe nytt. Tenker at funcom har gjort jobben denne gangen å treffer et marked som er for lite til de store og for store for de små utviklerne.

4 Likes

mistenker det er solgt mer spill via Xsolla enn mange tror. Desuten er det jo generelt missnøye mot preorders all over…

Jaja greit å være godt lasta.

2 Likes