Hehe, nei du tror ikke det nei. Hør her da, 3 venner søker en gang og 2 venner søker 1 gang fra hhv hjem og mobil på farten. Og så får du dette som resultat:

Bare sånn helt enkelt og på 30 minutter så kunne jeg ha triplet det resultatet dagen etterpå. Og triplet igjen oppå der dagen etter det igjen.
Det kan jeg gjøre helt enkelt alene uten å betale en krone om jeg hadde brukt et par dager å planlegge det. Garantert. Da ser du for deg den grafen der. Om jeg da hadde timet det samtidig med ny lanseringsvideo, så skal du få meg til å tro at det ikke hadde hatt betydning… yeah right hehe den va goe 
Jeg husker for mange år siden her på forumet så var det en som snakket om “the good old days” under Age of Conan lansering. Hvor sitat “vi drev og lagde script for masseregistrering av” jeg lurer på om det var forum navn eller betapåmelding. akkurat hva det var husker jeg ikke helt, men det var gjort for å påvirke kursen i hvertfall. Det husker jeg godt. Det var i 2008.
I dag er det enkelt å manipulere ganske mye på nettet. Jeg gjorde bare en utrolig simpel test på 2-5 minutter. Derfor ser jeg for meg hva jeg kunne klart om jeg bare hadde planlagt ting litt og kontaktet litt folk på forhånd og sånn. Satt opp et lite team, som igjen satte opp sine team med sine 2-3 beste kompiser. Deretter bombandert alle diskusjonsforum rundt alle mulige steder i 30 minutter. Bare for å få den siste triplingen (før jeg selger) OBS nå snakker jeg hypotetisk. Bare eksemplifiserer her. Jeg ville aldri gjort dette selv.
Men jeg er 100% sikker på at det finnes andre der ute som ikke har hatt og heller ikke har skrupler mot slikt. Og hadde de lagt litt energi i det og var flinke på Tek/tech…
Slett ikke meningløst for lommeboken det der om man hauser opp betydningen av Google Trends på forhånd.
Krever veldig lite. Oppnår veldig mye. Kanskje en årslønn på 2 dagers planlegging og 30 minutters utførelse per dag. Verdt det!