Steam global best seller:
Rage 2: 14.
A plague tale: innocence: 69.
Warhammer: Chaosbane: 636 (men peaker i det siste langt høyere).
Conan Unconquered: 862 (ingen vesentlig høyere peaks).
(kilde: gamevizz, og endrer seg kontinuerlig men du kan se trenden - tar her med de to nederste for å illustrere)

(de rette linjene skyldes at i store perioder - nesten hele tiden - så er conan unconquered utenfor topp 1 000).

Steam wish list:
https://store.steampowered.com/search/?filter=popularwishlist
Rage 2: 5
A plague tale: innocence: 8
Warhammer: Chaosbane: 15
Conan Unconquered: 89
Steam Community:
Rage 2: 43 954
A plague tale: innocence: 30 735
Warhammer: Chaosbane: 24 226
Conan Unconquered: 5 813
Dere har helt rett i at alt dette betyr absolutt null og niks i det øyeblikket spillet lanseres. I tillegg så må jeg legge til at jeg ikke tror wish list, eller preorder, eller steam community betyr så veldig mye - men de bekrefter likevel inntrykket fra google trends i dette tilfellet.
Per i dag er interessen for spillet bortimot helt død. Det er ikke en situasjon som trenger å vare, men det er virkeligheten per dags dato. Og så endrer den seg kontinuerlig når data endres.
Jeg påstår ikke at Conan Unconquered skal eller vil eller må selge dårlig. Jeg påstår at det er på vei til å selge dårlig, og jeg baserer den påstanden på beviselig lav til ikke-eksisterende interesse i markedet.
Alt nullstilles uansett i det øyeblikket spillet lanseres, for da har man mye mer fornuftige data å forholde seg til (som CCU og reviews). Det er alltid veldig stor usikkerhet rundt det å gjette på salg før en lansering, men det går faktisk an å prøve å gjøre seg opp en objektiv mening om hvor stor eller liten interessen er for øyeblikket.