Herregud sluta nu… försöker komma med konstruktiva inlägg. Tror man inte på mig så är man alldeles för blåögd
Du trenger ikke si mer, jeg tenker det er greit med bevis. Så jeg sendte meldinger til de som faktisk kan svare på det.
Det du kommer med er faktisk ganske grove påstander, og når vi vet hvordan Rui prøver å rydde opp i ryktet til Funcom så har enten noen i marked tatt seg friheter de sansynligvis vil få skriftlig advarsel på. Alternativet er at du tar grovt feil.
Alltså det är ingen stor grej att köpa FB likes. Alla gör det, iaf de flesta. Min Point är att de är inte riktiga människor som gillar CU
Jo det er faktisk en ganske stor greie, det bryter med FB retningslinjer og det er ikke noe man gjør om man prøver å bygge et seriøst firma.
Ok mer än vad jag vet. Du måste väl själv inse att det inte stämmer inte en chans.här har du bilden från 26 mars. Inte ökat direkt efter denna är tagen
Somsagt, jeg har allerede sendt avgårde melding til de jeg prater med i Funcom, for om det stemmer så er det rimelig alvorlig. Og det passer dårlig med det inntrykket jeg har av Rui og måten han driver selskapet på.
Et godt eksemmpel på hva som er bra med investeringsforum. Det er alltid noen som får med seg noe en selv ikke klarer og har andre innfallsvinkler enn en selv.
I stedet for å gå på person og mistenkelig gjøre ved å beskylde vedkommende for å manupulere, for å selv få kjøpt billige aksjer. Burde man takke for deling av høyst interessante funn og gå sammen om å finne ut av dette.
Hodet ut av ræva folkens!
Jag kommer bara med fakta. Visat flera bilder nu. Jag vet inte vad det kan vara men de är väldigt suspekt iaf. 38k likes och 98 kommentarer. Förklara det för mig på ett rimligt sätt
Denna är ifrån samma dag. 26 mars. ! Jag gjorde ingen big deal av det då men nu när jag såg att ni var många som hypade det så ville jag komma med MIN infallsvinkel…
Du kommer med fakta, antall likes.
Så kommer du med en påstand, at disse må være kjøpt.
99% trykker på likes å gidder ikke å skrive kommentarer. Her kommer aldersgrupper også inn.
Hvorfor skulle Funcom kjøpe 30k likes når de i andre enden blir kjent som et firma som manipulerer dette.? Hva tror dere tjener dem mest?
Om så er tilfelle, at Funcom eller noen relatert til Funcom har kjøpt likes. Vil det kunne få store konsekvenser for selskapet og dets omdømme.
Blir sepnnende å se hva Evil får til svar. Trolig og forhåpentlig vis er det noen uten for Funcom som eventuelt står bak.
Fast om du lägger marknadsföringspengar på att få folk att gilla ett klipp eller en FB sida så är det ju köpta ?
Kan være noe de ønsket å teste ut for den ene videoen med å sponse og nå ut til ett bredere publikum. Her er en som sier litt om dette og hvorfor det nødvendigvis ikke er så lurt.
Tror ikke de har kjøpt likes, tror heller de har annonsert siden for å få følgere.
1-2% av de som liker kommenterer.
As an admin of 5 Facebook pages with more than 25k likes (all organic likes) I can tell you that it’s a data driven metric and it depends on a lot of factors, including time of your post, local / national / global events etc.
If you’re able to get between 2–4%, consider it performing very well.
https://www.quora.com/On-a-Facebook-page-what-ratio-is-good-for-the-number-of-post-reaches-to-likes
But realistically, if I were to be measuring quality of post based on like to reach ratio, I would expect anywhere between 1–2% engagement (likes, comments, share) on my FB posts. This is high quality post.
35% of Facebook Fans like a page so they can participate in contests
42% of Fans like a page to get a coupon or discount
Question posts get 100% more comments
Engagement rates on Thursday and Friday are 18% higher
Using emoticons increases comments by 33%
Is Your Facebook Page Better than Average?
Average Number of Fans (Likes)
Do you have more Likes than the average Facebook page your size?
- 1-1k Fans: 361
- 1k-10k Fans: 4,022
- 10k-100k Fans: 38,212
- 100k-1m Fans: 360,793
- 1m-10m Fans: 3,121,474
- 10m+ Fans: 24,511,752
How Evenly Spread are Your Likes, Comments & Shares?
This next stat looks at the type of engagement.
- 1-1k Fans: 100% Likes (zero comments & shares)
- 1k-10k Fans: 82% Likes, 9% Comments, 9% Shares
- 10k-100k Fans: 80% Likes, 7% Comments, 13% Shares
- 100k-1m Fans: 82% Likes, 5% Comments, 13% Shares
- 1m-10m Fans: 85% Likes, 4% Comments, 11% Shares
- 10m+ Fans: 90% Likes, 2% Comments, 8% Shares
These figures show that we shouldn’t get upset when Likes on our posts largely outnumber comments & shares!
Interactions per Post
These numbers were also shocking.
- 1-1k Fans: 4
- 1k-10k Fans: 22
- 10k-100k Fans: 118
- 100k-1m Fans: 610
- 1m-10m Fans: 4,646
- 10m+ Fans: 25,808
Jeg tenker at hvis det var “ekte” likes, så ville tallet fortsette å stige, fordi vennene dine gjerne sett nye ting du liker.
3 YouTube Ratios to Measure the Success of Videos and Channel
Dane is an experienced YouTube marketer who confirms that creators need to look at the bigger picture when it comes to metrics, especially comparable data. He focused specifically on the follow ratios for YouTube success:
- Comments to Views
- Likes to Views
- Views to Subscribers
Comments to Views: How High is Engagement?
The best ratio for measuring success for comments vs views is comments:views = 0.5% . What does that mean in the wild? Well, if your video has generated 1000 views, a good measure of success would be 5 comments. So, a good comment count on a video that has attracted 4000 views would be 20. You can use this a guide to see how your subscribers or viewers are engaging with your videos.
Likes to Views: How Popular is Your Video?
The clearest ratio for measuring success when it comes to Likes on your video is likes:views = 4%, that’s 4 Likes for every 100 views.
Views to Subscribers: How Well Are You Growing Your Channel?
If your YouTube channel has 100,000 subscribers, then you should expect between 12-15,000 views per video. That’s an average ratio of views:subscribers = 14%.
https://tubularinsights.com/3-metrics-youtube-success/