Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

Ka med oss som kjøpte spillet for lenge siden… Vi og vil ha freebees :sweat_smile:

2 Likes

Age of Conan-spillere får også litt kjærlighet

4 Likes

1 Like

Snart topp 100 med denne farten.

1 Like

#138(?)

1 Like

Ser ut som russerne er “på ballen” i hvert fall. Sender for 600000 følgere om 14 timer.
Ser det begynner å skje ting, tror CU smeller bra. :crossed_swords:

15 Likes

MYZ låg vel rundt top 20 en dag før release til sammenligning. Synd at de ikke har kjørt beta testing ala MYZ

Funcom satser nok på et pang når embargo avsluttes. Gode reviews, streaming og topplassering skal selge spillet.

Nøkler er gitt ut til streamerne, så de er nok klare

11 Likes

8 tegn

1 Like

Smeller ikke til før i morgen - in Erling we trust :crossed_swords:

9 Likes

Håper funcom får med seg slike henvendelser :joystick:

5 Likes

Funcom har kanaler for å dele ut keys, så håper folk som han skjønner hvor de må henvende seg.

De får det jo tydeligvis med seg.

image

@pdx kan poste en challenge link så kan vi få ranket folket her og til slutt kåre TI gamer of the year :joystick: :nerd_face:

16 Likes

Må jo kjøre en del kortere konkurranser synes jeg. CU champ of the month?
Får ha en liten sum i startavgift så det blir premie på vinneren da :laughing:

5 Likes

Tok en titt på første viedeo på Steamsiden til CU og They are billions.
Tok noen helt tilfeldige :roll_eyes: snapshotsfra videoene. Hva synes dere, treffer Funcom bedre enn
Numantian Games med valg av promovideo på Steamsiden?

image

8 Likes

Jeg liker at de spiller på gutta bak Petroglyph - men smaken er som :peach:

Jeg er 30+ og gammel RTS-spiller. Disse gutta har laget spillene som fikk meg interessert i gaming som liten. Er ikke alene om den nostalgien.

Det er i alle tilfelle ikke dét som avgjør hvorvidt CU gjør det alright.

6 Likes

Nå var innlegget ment rent humoristisk men man skal kanskje ikke spøke med slikt når det er så mange nervøse :wink:

Helt naturlig og riktig at de har spilt på Petroglyph sin historie med tanke på slike spill ja. Nå synes jeg helt seriøst at de har spilt litt for mye på de men det er jo selvsagt en smakssak det også.
De har ikke klart å skape noen særlig pre-launch-hype med det men nå er det jo om 19 timer startskuddet går og det virkelig gjelder. Da får vi se om spillet holder mål og de klarer å skape en tilstrekkelig hype.
Blir fredag også en himmelfartsdag eller blir det mer bakrus?
Time will show :slight_smile:

4 Likes

2 Likes

Fant ut at DansGaming så promovideoen på Steam idag;
https://www.twitch.tv/videos/431120190?t=02h43m04s

Forhåpentligvis spiller han det. Han sa det var interessant; “Is this game finally coming out?”. Med det sagt, så er det blanda tilbakemeldinger fra twitch chat: “these guys are awesome. love to see devs so excited about their work.” “Where does the chin stop and the neck begin?” og diverse andre kommentarer om dobbelthaker. :stuck_out_tongue:

Når det gjelder kommentarer om fraværende pre-launch hype, så virker det jo som idéen her er å fremme spillet på Twitch først ved launch, og skape interessen på denne måten. Dette fungerer jo ved at spillet blir kjøpt av viewers, forteller venner, spillet går opp på GTS som fører til enda mer exposure. Så gjenstår det å se hvor godt det fungerer :slight_smile:

En annen ting jeg reagerte på er at de ikke nevnte noe særlig Co-op i promovideoen, eller fikk jeg det bare ikke med meg? Savna det siden det virka som flere i chatten var ivrige på PvP osv.

5 Likes