Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

#94 ^^

8 Likes

Slår deg med 88 :wink:

3 Likes

Med tanke på at forventningene er ca null. Tror jeg folk blir overrasket når Erling showet starter om noen timer :slight_smile:

13 Likes

Fullt mulig! Jeg har jo ikke troen, men følger med som faen. De kan fint overraske. :stuck_out_tongue:

Btw, spilles ser ut til å slippes kl 18 i dag :slight_smile:

1 Like

5 Likes

#82 nå…

4 Likes

Topp 50 før 12?

Meanwhile in Funcom HQ…

image https://media.tenor.com/images/8538cc033196bec087493ac584771195/tenor.gif

4 Likes

Er vel sent i kveld den virkelige testen kommer. Plasseringer utenfor førstesiden er jo helt uinteressant synes jeg. Om det er 112 eller 62 spiller liten rolle. Må opp og vise seg til massene.

#5 i Norge forresten. :slight_smile:

Ser førsteplassen på GTS inneholdes av nytt strategispill. Solgt bra de:

6 Likes

Det er jeg helt enig i. Men i og med at de ikke har kjørt noe særlig trykk på, og ikke har fanget massenes interesse, så tror jeg ikke vi skal forvente topp plasseringer første dagen.

Ser ut som om de satser på at streamerne skal selge spillet for dem🙂. Så da ser vi kanskje effekten først mot helga?

Det er korrekt

Hvis man sammenligner med RAID: WWII som Starbreeze var publisher på så genererte det ca 0.5MSEK i inntekter første uken. Det var oppe på rundt #30 på GTS dagen før launch og peaket på rundt #12 ved launch(26.sep). Det var uansett ute av top100 et par dager etter launch og satser på at CU har en bedre utvikling :slight_smile:

9 Likes

@Oskar3 har du (eller andre) regneark med antall reviews for den første tiden for MYZ og kan lage en sammenligning med CU?
Blir litt “urettferdig” i starten siden MYZ hadde tyvstart for spillere men uansett vært litt interessant å se utviklingen den første tiden.

2 Likes

8 Likes

Dritstor variasjon i hva dag 3 salg betydde for salget første måned :stuck_out_tongue:

Markedsføringsbudsjett og hype betyr mye. Derfor man bør følge trenden. Dag 1 sier mye, dag 3 sier mer, dag 7 - da er man over første helga og vet omtrent fasiten.

Ser @anon80503862 kom med en fin en, men her har du det jeg lagde også. Tallene er oppdatert 21:00 hver dag.
image
Skal prøve å få laget en sammenligning :+1:

8 Likes

Liker at det er 380 seere på countdown. Det høres mye ut.
https://steamcommunity.com/broadcast/watch/76561198310214942

7 Likes

Det er over 400 seere nå, men minst 15-20 av dem er nok fra TI…

1 Like

Vil tro de fleste ser på videoene nedenfor da :slight_smile: