Ser det er litt aktivitet fra Kina. Det er jo ikke så dumt.
Sitatramme
Får bare håpe at det ikke blir noe “review bombing” som Kineserne gjorde med CE…
Men alt salg er selvsagt velkommen,
Steam har mekanisme mot reviewbombing nå
#61 på GTS nå
Reviews er ute:
Cooperative multiplayer is where the game truly shines
4/5
A scrappy and bloody brilliant strategy game that builds further upon the idea of survival strategy, Conan Unconquered doesn’t stray too far from its primary influence but it does offer plenty of unique substance that gives it its very own flavour. Now that, is what is best in life.
8/10 (samme som de ga MYZ)
Haha, merker jeg må virkelig fokusere for å ikke kjøpe for mange nye aksjer nå
WARNING: This review is centered around single-player mode, and does not dip into the exciting co-op player experience. As wonderful as I’m sure the multiplayer experience is, (the developers seem really
7/10
8/10
" Conan ” will forever be engraved in our collective memory as the name of the greatest fictional barbarian that has ever lived, and with such a great legacy to live up to, the burden of pulling off a good game based on the Conan mythos is great.
The people at Petroglyph, a gaming studio renown for their great RTS titles of the past, challenged themselves to accept this burden, and as far as I’m concerned, they pretty much pulled it off.
6,5/10
Conan Unconquered is a competent, stable game, that never really wowed me during my playthrough.
15/20
Første review nevner også:
However, without a reward system that goes far beyond self-congratulations and leaderboards, it’s hard to see Conan Unconquered ‘s long-term appeal. The devs will need to update the game with additional content, or else it may quickly grow stale.
Spennende å følge steam-talla nå.
Ja, men ser andre trekker frem replayability og konsept som spillets sterkeste egenskaper…
De første streamerne er igang med å spille.
ca 400 seere totalt for øyeblikket.
Er egentlig dette jeg håper de får på plass i ettertid. Challenge linker er gøy det men et eget ranking system med globale ranking plasseringer og slikt er det spillet trenger for lang tids overlevelse.
Det er det og mods som oftest gjør at spill lever i flere år etter release.
13:25
CU på #52 GTS
Deluxe på # 99 GTS
402 seere på twitch
Låter inte väldigt komplext att implementera i efterhand? Finns ju många etablerade tredjepartssystem som kan användas om man har dålig tid…
Ref: https://trends.google.com/trends/explore?date=now%207-d&q=Conan%20Unconquered
For sammenligning:
Nick og Karl tester Conan Unconquered fra Level up, Nick " Er ikke så fan av survival sjangeren i spill og trodde jeg skulle gå fort lei den delen. Men det funket veldig godt i COOP, som gjorde det veldig morro "
8/10
Är det bara jag som är lite förvånad att PR-kampanjen är så gott som icke-existerande så här 4h före launch? Några få tweets och streamers som spelar men i övrigt helt stilla… Hade förväntat något mer från officiellt håll (Funcom själva -bortse från tweets) vid det här laget.
Eller det kanske bara är jag som är otålig
Jeg tror markedsføringen matcher budsjettet til spillet. For å få mest for penga, så kjører de alt rett oppå lanseringen.
MYZ är jämförbart budsjettmässigt men där körde de en mer långsiktig strategi (vilket tydligen fungerade bra!). De har säkert en strategi, men “nu” är en ganska bra tidpunkt att börja. Kanske en feature på Steam eller liknande? Jaja, vi får vänta & se!
Banner på forsiden av Steam nå pluss streaming på forsiden av Steam. Er da noe. Passe kanskje tenker jeg
Då börjar det hjälpa!
Jeg forventer egentlig ikke stort. Litt på forsiden av Steam er vel det de bruker penger på tipper jeg. Så blir det nok info i “Conankanaler”, pressedekning/reviews, streamere (sikkert noen sponsede), forhåpentligvis gode reviews på Steam og en grei plassering på GTS som må gjøre resten.
Forventet salg er nok for lite til at store summer på markedsføring er verdt det.