Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

Akkurat det jeg har forventet så langt. Kan ikke bruke ChallengeLink enda.

Skal starte på den nå jeg :slight_smile:

1 Like

2612 seere på Twitch nå

1 Like

Er nok en flopp ja. Detter raskt ut av top 25 på Steam ev. holder den seg inne på top 5 en god stund…altså uansett en flopp siden det selges veldig lite spill på Steam i mai/juni.

Slike spill selger ofte også kun et par dager (i tillegg selger det gjennomsnittlige spillet på Steam kun 32k eksemplarer) og dermed vil nok ikke CU bidra til å skaffe Funcom inntekter over tid…

Word of mouth vil nok heller ikke fungere da jeg har sett flere anmeldere som ikke har testet multiplayer biten på grunn av manglende venner…

Sånn, da skulle alle med en idé om å kjøpe aksjer i morgen på grunn av ev CU suksess være advart :wink:

4 Likes

3 Likes

50 % positiva på 14 reviews…

Er vel fort de misfornøyde som kommenterer nå. De fornøyde gidder kanskje ikke logge av for å legge igjen kommentar?

2 Likes

For å være litt mer seriøs: Dette er etter min mening ikke en flopp så lenge Funcom går i 0. Om ROIC på CU er over 20% er det et dundrende suksessbidrag til Funcoms nye strategi. Hvor mange spill trenger vi å selge for å oppnå det mon tro?

3 Likes

drygt 160k för att gå BE om de investerat 3 musd.

1 Like

Jeg ser 28 reviews og 67%.

Har du på noe filter?

Det var det jeg regnet meg fram til for en stund siden.

2 Likes

nope jag kikar bara på reviews köpta på steam, som vi alltid gjort =)

1 Like

@antzzo har alltid kontroll! Takker. Så etter min målestokk for suksess så er vi der på litt under 200k solgte spill!(?). Om Funcom bruker 2 dager, 1måned eller 2år på det er da ikke så nøye for min del…

Synes dette gir et greit perspektiv «what does suksess look like»…

Edit: Juster slider for regnestykket over for salg etter @anon80503862 eminente innlegg om salgspris :sweat_smile:

Jeg tror det er alt for tidlig å se på reviews.

1 Like

Ok. Jeg ser på all reviews.

Der er det 28 stk og 67%

22/30 70%. Nå

1 Like

Er noen visninger på steam også gitt.

bilde

Er dog redd at prisen er litt høy.

3 Likes

reviewmetoden går bara på reviews köpta på steam och är den som fungerat historiskt, men kör på det du tycker är bäst. brukar vara större andel köpta utanför steam i början.

2 Likes

For dyrt? Jeg må faktisk si meg litt enig i det. Men at det selger 200k totalt i løpet av et år er jeg ganske sikker på, men mange av de kanskje ikke til full pris

1 Like