Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

Jeg ser ikke for å estimere solgte, men for å se hvor fornøyde spillerne som legger igjen reviews er. Da bør man vel ta med alle.

80% positive på fremmedspråklige reviews. 67% totalt.

Ikke for å forsvare et spill jeg ikke har testet selv enda, men med et sånt review med kun 0,7 timer spilt da tror jeg man har bestemt seg på forhånd for å være negativ.

4 Likes

17k som ser på nå. Det økte plutselig veldig fort?

Edit 34k wtf?

Edit 37k… US primetime inc?

5 Likes

Obs obs, bare husk at i gaming-bransjen så må en investering være break even innen max 1 uke. Hvis ikke- skal selskapet reprises - ned!! Sistnevnte kan dog skje uavhengig … feks. pga. streker :v: :beers:

11 Likes

Tydeligvis avtaler om å starte 2100

35k seere på twitch, 2k på steam.

Begynner å bli noe.

2 Likes

Å ja, la oss for all del ta 0,1 spilte timer bombe-reviews dødsens alvorlig.

Herregud for en gjeng.

4 Likes

Man har de som hater og de som elsker, uten å ha spilt. Snittet totalt sett etter en stund og mange reviews blir derfor riktig

1 Like

Når det gjelder reviews så er det vel de som er kjøpt på Steam som avgjør “karakteren” der så det er egentlig de som er viktige.

Vil vel gi det litt tid før man ser hvor nivået havner. De som ikke liker det vil jo naturlig være kjapt ute.

Wow! Sykt bra twitch tall nå (37,4k) . Så ikke den komme. Tror max antall viewers på MYZ va rundt 20k

3 Likes

Det stemmer vel ikke helt

image

1 Like

Kl 21 startet streamerene.

1 Like

Han her virker hyped
https://www.twitch.tv/mizkif

2 Likes

han her tar jo helt av.

https://www.twitch.tv/mizkif

4 Likes

Dette virker rimelig greit ;D

Vet ikke om han kødder eller ikke!? Virker som det er noe ironi i dette :stuck_out_tongue:

1 Like

Lurer på om ikke Cohcarnage og han andre duden som streamet Mutant ikke dukker opp etterhvert også.

Virker som han har betalt for å skryte ja… :joy:

Får bare håpe de får spillet igang nå da

1 Like

Ligget på #5 en stund nå. Spørs om det er noe håp om noe høyere plassering med tanke på de spillene som ligger foran.