Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Conan Unconquered (Petroglyph/Funcom)

Aah min feil. Takker! :slight_smile:

1 Like

Først nå det ble trøkk på twitch da så har troa på høyere plassering.

Min typ av spel detta! Uppväxt i warcraft. Vem älskar inte detta liksom. :heart:
Skål :beers::clinking_glasses::champagne:

2 Likes

Leser kommentarene på et par twitch-streamers. Det som går igjen oftest er:

“What is this?”
"Wtf is this?
“He is paid to play Conan”
“This game looks a lot like sett in navn på forskjellige spill

Ellers virker det som de fleste i chattene prøver å hjelpe streamerne med å fortelle de hva de bør gjøre. “Try to do this, do that osv”.

Generelt så virker det som viewers er greit fornøyd med spillet. Har ikke sett noen ,“wow dette er kult” kommentarer, mens noen misliker “paid to play”.

1 Like

63% positive totalt.
image

Av disse er 55% kjøpt på Steam.
image

Kun 1 av 4 er engelskspråklig.
image

Edit:
Steam teller ikke kjøp fra andre plattformer enn Steam når det kommer til GTS. Det må tas med i vurderingen når spillet nå ligger på 5 plass GTS til tross for 45% kjøp utenfor Steam.

Edit 2:
Må ha vært bugget, nå viser Steam at halvparten er engelskspråklige.
image

4 Likes

Vet ikke hvor lurt det er å bruke en som spiller for det meste Fortnite. Tror ikke dette spillet fenger blant fansen hans. :expressionless:

3 Likes

Hjelpe meg så folk henger seg opp i negative kommentarer her.

Skulle tro det var 14-årige jenter som kikket på instagramen sin.

For en jævla gjeng.

2 Likes

Mener det er helt unødvendig å henge seg opp i chatter som hvem som helst kan skrive anonymt. Fokuser på antallet folk som ser dette og når ut til samt reviews de neste dagene.

Og spill spillet selv for de som kan det. Liker du spillet godt, er det høyst sannsynlig flere som også liker det. Også vice versa.

1 Like

Absolutt ikke. Er de som ser på favoritt-streamerne sine som skal kjøpe spillet og gi pengene sine til Funcom. Om en streamer har 2k viewers og spiller CU i 5 timer så bør det generere en del salg bare for å dekke kostnadene for å ha den streameren.

2 Likes

Ja det er nokså merkelig det der. Pisse i eget reir kaller jeg det.

De som sier det er dyrt nå, har ikke spillt 50% av spillet. Det er som forventet syns jeg så langt. Smooth.

2 Likes

De som er veldig opptatt av å dra fram negative kommentarer er dem som ikke har aksjer.

Det var nøyaktig samme greia med MYZ-launch. Man lette med lupe og lykter etter folk som skrev noe negativt.

1 Like

Joda, men er også x antall av de folka som er der bare for å “trolle”. De som ser på streamen og synes spillet ser spennende ut står ikke og skriker det ut som noen dritt unger.
Markedsføringen her er det som teller og nå ut til mest mulig folk slik at folk vet om spillet.
Reviews er mer der du kan faktisk ta serriøs gjennomgang om spillet er bra fra markedets synspunkt da det krever at folk har brukt penger samt mest sannsynlig testet det ut.

Nå er det greit å være klar over at 80% av twitch chat er memers som bare shitposter, så man skal ikke legge alt for mye vekt i hva de sier. :slight_smile:

1 Like

Er også de som bare ser det positive og ikke tar innover seg det som er negativt. Man må se det fra begge sider for å gjøre seg opp en mening.

Personlig tror jeg spillet selger nok til å gå greit i pluss, men har ikke troen på at det blir en kjempehit. Det er vel heller ikke innbakt noen forventninger i dagens kurs. Så tror ikke kursen skal ned.

4 Likes

Tror dette ender med å være et litt mer «elsk»«hat»-spill enn MYZ. Virker som mange liker det, og virker som mange syns det er dritt. Det må være lov. Tror uansett det kommer til å selge bra, og være en «greie» i lang tid fremover.

5 Likes

Spilte nettopp en times tid og prioriterte helt feil i starten så lå på defensiven hele timen ha ha, men allikevel syntes jeg dette var underholdende og vel verdt 300 kr da jeg straks skal inn igjen og prøve å forbedre min egen score :stuck_out_tongue:

5 Likes

Enda ikke sett noen som spiller Coop

1 Like

@h3nk1 ?? :smile:

1 Like

Heldigvis øker det litt på med positive reviews, nå oppe i 58%.
image

Totalt 64%.

1 Like