@Christian «flopper» det slik som du hadde sett for deg nå?
Onsdager er kjærestetid uten barn, så har ikke sett så nøye, men ja ser ca ut som forventet.
Ingen flopp hvis det er det du insinuerer, men det får nå bare være din mening.
Man må vel nesten la helga komme og gå før man konkluderer!
Men ser at mange nok får det samme førsteinntrykket som noen av oss fikk av grafikken, lett å undervurdere spillet da.
Ser det som veldig usannsynlig at de ikke går break even på dette så flinke som de er med steam markedsføring.
Flopp for dette spillet må være om de ikke oppnår break even og får en liten inntektstrøm fra det
Men akkurat hvor lang tid det tar er jo litt viktig da
Jeg synes det er litt tidlig å bedømme noe, men ok start. Håper virkelig det kommer noe ad streams i helgen også.
Ellers tror jeg de kan selge ok på salg fremover også.
Om jeg noen gang skulle være uten aksjer etter å ha solgt meg helt ut og jeg begynner å prate “dritt” om Funcom og spillene de lager uten særlig grunn, kan noen være så snill å si: “Hold kjeften på deg din forbanna tosk og pell deg til h… vekk herfra!”.
Ikke gå på discord i så fall.
Kan evt mute kontoen din et par uker da,
Frem til du fremlegger bevis på kjøp av nye aksjer
Er vel ingen her som kan si verken om dette blir flopp eller suksess ennå, men positive på 58/64% er jo ikke det man håpet på…
Ofte er det en fordel å selge seg ned for å se et mer nyansert bilde. Rein psykologi. Enkelt å påpeke men jævla vanskelig i praksis. Når noen påpeker mindre positive momenter bør man strengt tatt være takknemlig for det. For dette fanger man mest sannsynlig ikke opp om man kun ser etter bekreftelse og positive signaler. Just saying
Hva med når noen f.eks. påpeker at Funcom er jo 40% opp i år? Skal jeg være positiv til det og?
Det er jo bare latterlig, med tanke på den positive utviklingen som har vært i selskapet, og når de likevel er i minus totalt.
Spillet er vanskelig så ingen har kommet så langt at de tenker på coop enda. De må åpne nye kart, levle opp og så kanskje vi snart får åpne ChallengeLink
Rundt 8000 seere på Twitch gir god reklame.
Selv har jeg sagt at dette ikke er det Funcom skal bli fete av, har ikke testet det selv enda så kan ikke si all verden om det. Det er jo ett fåtall som hadde spesielle forventninger her? Markedet er bittelite for dette spillet, og det er en billig måte for Funcom å teste ut ett spill i denne sjangeren som publisher. Dette er en så liten prosent av totalen de neste årene, men naturlignok er det dette vi fokuserer på i dag da releasen er nå. Jeg har også sagt at 2019 kan være ett fint år akkumulerer mest mulig aksjer på til vi får vite mer om de store titlene neste år. Da kommer iallefall ett spill mange har ventet på. Coop er også ett spill som henvender seg til ett marked som er stort men som selvfølgelig også har mye konkurranse. Me får sjå hvordan dette blir, veldig tidlig enda. @vcp, enig i det du sier og har selv kroner til å putte i mer på lave kurser om så blir. Skal jobbe hardt for å ha ett lavest mulig pent snitt til slusene åpnes for de spillene som virkelig skal definere suksessen til Funcom, er på 17. 06kroner i snitt nå som er pent nok i seg selv ifht både utsikter og den foreløpig eneste dekningen via Redeye. Det er mye å se frem til god natt folkens, dette ordner seg, det er mange som har det verre
Act4 Next:) syntes det er bedre enn They are billions primært siden det går raskere og du må kombinere units. det er litt klonkete med kamera og hvorfor i granskauen det ikke er fler hotkeys skjønner jeg ikke.
300kroner er ikke noe problem for de som holder seg unna Fortnite og glad i å bygge base. klart man beveger seg over til noe annet etterhvert men sånn er indiemarkedet
7/10
Har du testet challengeLink? Coop?
Nei, tar det rolig. det er ganske intenst med lite pusterom. venter på @thomashagen
har også forståelse for at det ikke er det mest underholdende spillet å se på twitch
Flere av oss hadde lave forventinger til CU da RTS / survial er en nisjeprodukt og vil selge lite iforhold andre sjangere, men er helt sikker på at Funcom har positiv ROI.
Topp 10 overrasket meg ganske mye, spent å følge med videre
Trenger nok litt mer content for å forsvare prisen på 300kr / 30 euro, 200 /20 hadde vært mer forsvarlig. Ser kanskje en økning i positive rewviews etter salg og med litt oppdateringer ?
"Weekly challanges,osv + quality of life justeringer, andre mods + + "