Funcom har fjernet Denuvo også, her satser de nok på å snu reviews. Er nok blått ved neste oppdatering fra Steam.
2 reviews igår. plats 170 säljer inte mycket kulor och de vet vi. De behövs högre placering för att detta ska gå runt. Får se hur de ser ut på söndag.
De gjør nok det de kan. Hvis de ser at det ikke fører med seg noen topp 50 plassering så bruker de nok ikke mer ressurs på det.
Ja jag menar inte att Funcom gör något fel. Jag menar att plats 100+ inte ger det som behövs för att satsa vidare på CU
Alle her er vel hjertens enige i at man ikke skal «satse» videre på CU.
At de pusser litt på produktet og driver litt QoL er et riktig valg, og koster svært lite. Sørge for at spillkatalogen holder høy kvalitet.
Som sagt synd de priset spillet for høyt og hadde en nedsnødd paywall i utgangspunktet. Jeg er sikker på at CU ville gjort det (mye) bedre hadde dette vært unngått ved launch.
Jeg er ikke helt enig, og tror Funcom forsøker å vekke til live CU, og satse videre på det med mindre det krasjer helt.
Plasseringen hittil bør gi salg på rundt 1000 kopier hver dag, det er ganske greit så langt. Steam reviews har ikke rørt på seg siden free weekend startet, så der vil det nok skje ting så snart det kommer en oppdatering.
Antall spillere har holdt seg relativt stabilt over hele natten, med 200+, og nå begynner det snart å gå oppover igjen.
Det tror jeg du har helt rett i.
Kanskje jeg legger mer i å «satse» enn andre - jeg tenker betydelig investering.
Skal ikke se bort fra at selv «små» forbedringer/justeringer av CU som dette kan puste litt nytt liv i spillet
Jeg tror ikke det koster Funcom allverden av ressurser å pusse på dette? Det må da være Petroglyph som gjør mesteparten av hands on jobben her? Funcom har som publisher litt community/informasjon/strategi jobb?
De fjerner alltid denuvo når den er knekt
Det var ikke cracket nå når Funcom fjernet den - så det er ikke årsaken.
Hmmz, det er interresant, Funcom fjerner alltid denuvo når den blir cracket.
Muligens litt utprøving fra deres side, de forsøker sikkert å analysere om det påvirker.
Her er status Denuvo, hvor man kan se at spillet ikke var cracket før Funcom selv fjernet sperren.
https://crackwatch.com/game/conan-unconquered
Satser på at de polerer det, hiver inn litt features. Og samtidig tjener inn investeringen sin.
4Gamer.net i Japan gir litt reklame til CU
https://twitter.com/4GamerNews/status/1175002895508312064
Sak på PCgamer også. Dekker CU, og resten av Conan-katalogen. Det største salgspointet er likevel knyttet til CE : “but if you’ve ever wondered if the survival game has more to offer than big cocks, now’s your chance to take a look.” Kjør på.
Batmanspillene er gratis på Epic store nå. Kanskje CU gis bort der om noen uker?
Plats 300+ på Steam. Dags att sluta supporta spelet med mer utvecklingspengar från Funcom.
men hvorfor kjøpe hvis det er gratis? er det ikke mer naturlig om folk kjøper etter free weekend? (mens det fortsatt er rabatt)
Tror du de har brukt mer enn lommerusk på CU etter launch? Det tror ikke jeg. Kan også hende Petroglyph har vært forpliktet til «x mnd. support».
75 % av ATH ccu i går, får se i dag. Alt mersalg av CU er en bonus - tror CU med de siste endringene vil selge litt her og der.
Spillet er gratis denne helgen, Man ser først effekten av gratisweekend på mandagen