Jeg er usikker på om free weekend funker for CU. Når du har spilt det noen dager så er du litt ferdig med det. Det er ikke så mye innhold. Men kanskje det kan få noe word-of-mouth-effekt, så det får andre til å kjøpe det. Salg og rabatter har jeg tro på.
Word of mouth er at man heller bør spille they are billions enn en dårlig kopi, selv om kopien har coop.
Hvis man skal velge ja. Men hva med å kjøpe begge?
Har ikke troa på at man kan skape blest rundt spillet. Kanskje ikke free weekend er veien å gå, men gi en kortere fri tilgang til spillet. Droppe den dlc’en også. Å forsøke å utvikle spillet ser jeg på som penger i dass. Med riktig pris så klarer kanskje økonomipensumet å redde inn noen kroner. Rabatt kommer med spillets alder uansett, så hvorfor ikke bare kjøre på.
Ja, kjør på med rabatt nå som det har kommet patch. Kanskje noen lar seg friste.
Skaden er allerede gjort for lenge siden. Vist det er brukt mye tid på å patche spillet så sleng det ut til 150 kr FAST pris (som skulle vært prisen når det kom ut) Kommer selfølgelig ikke til å skje, men tror det kunne gitt spillet et liten boost
Ref brukernavnet ditt
Vi får håpe det gir en vesentlig effekt. Nå er det dørgende dødt i hvertfall. I helgen var peak samtidige spillere på 21.
Meget bra nyheter! Ny helt skaper flere muligheter for gjennomspilling og taktikk, og ikke minst at de fjerner deluxe edition og at alle helter blir tilgjengelig for alle fra neste patch av.
De som har betalt for deluxe edition allerede beholder ebook og soundtrack. Håper det er nok til at de ser verdien og ikke klager for mye på at de betalte for mer innhold fra dag en. Hvis ikke, så er jeg spent på hvordan Funcom reagerer på det.
Free weekend er i gang og CU rabatteres med 30%. Det gir vel nesten 60% rabatt i forhold til tidligere utsalgspris.
CU kommer nok kjapt i blått nå på reviews også.
Dette burde åpenbart vært prisen fra dag 1. Og innhold bak paywall-in-your-face var kokkos.
Det sagt, det er fint at Funcom er dedikerte nok til å øke kvaliteten på produktene sine. Bedre sent enn aldri.
På lang sikt lønner det seg.
Synes det er positivt at de satser på spillet selv om 99% av folket her mente det burde legges ned og ikke satses på i det hele tatt. Om det nå ikke skulle gå bra så viser det i alle fall at de tar rollen som publisher seriøst. Og det vil nok lønne seg mye i lengden.
Opp 600 plasser på kort tid, på #319. Tydelig at mange liker det de nå får prøve ut. Oppe i hælene på CE season pass nå.
https://store.steampowered.com/search/?os=win&filter=globaltopsellers&page=13
Inne på topp 200 nå. Ikke akkurat en blockbuster ennå men det kommer seg jo.