Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

CondAlign

Fikk vel hentet inn de 10 millionene de ønsket i januar, så er vel ikke snakk om å hente mer nå, men tror det vil bli en emi etter å ha landet avtale med Saint Gobain og eventuelt andre. Da vil det nok bli på en helt annen pris enn nå. Var vel 16,70 kr de ga de som var med på den 10 millionen nå… så det skulle vel tyde på at pris ved emi vil overgå den. Sitter fullastet og har tro på en kraftig reprising til sommeren.

Det kommer en emisjon før sommeren. Det legger de opp til ifm obligasjonslånet og generalforsamlingen:

“For å finansiere den videre utviklingen av Selskapet har styret tatt opp et konvertibelt lån på
NOK 23 100 000 i henhold til fullmakt gitt av generalforsamlingen. I forbindelse med lånet er det avtalt at Selskapet skal utstede én frittstående tegningsrett til långiverne for hver NOK 16,67 som långiveren er allokert av det totale lånebeløpet, som hver gir rett til tegning av én ny preferanseaksje i Selskapet.
Utøvelse av de frittstående tegningsrettene er betinget av at Selskapet har gjennomført en
kapitalforhøyelse i løpetiden (“Utøvelsesbetingelsen”). Tegningskursen per preferanseaksje skal være lik tegningskursen per aksje i en slik kapitalforhøyelse, uavhengig av hvilken aksjeklasse som utstedes.
Hvis Selskapet gjennomfører en etterfølgende kapitalforhøyelse etter Utøvelsesbetingelsen til en lavere tegningskurs i løpet av løpetiden til de frittstående tegningsrettene, skal den laveste tegningskursen også gjelde for de frittstående tegningsrettene.”

Jeg liker ordlyden i denne invitasjonen. Jeg skulle gjerne deltatt, men tror ikke jeg får det til.

Har det kommet noe mer info om disse to Franske flammer?

Det kom ihvertfall q1 i dag. Bull som bare det.

1 Like

Noen som har meldt seg på investor-day og omvisning i morgen? Det hadde vært veldig fint med noen bilder, oppsummering og magefølelse fra dagen. Jeg har ikke muligheten selv, men ville absolutt tatt turen om det var mulig.

Håper også noen tar turen og gir en liten stemningsrapport her.

Sjekk prisen nå… NTG prises til betydelig under verdien av datterselskapene sine.

Ser i Q1 rapporten det står: We expect to sign an agreement for a large volume production with a European CMO within the summer. Det går jeg ut fra er Saint Gobain innen Thermal Interface Materials (TIM) området.

Condalign skal hente 20 millioner NOK (minimum) innen utgangen av juni i år. Håper det kommer inn noen solide aktører da. Prisingen på den, noen som vet hva vi kan forvente der ift denne kapitalinnhentingen ?

Er det ikke mer nærliggende å tro at det er for produksjon ac E-Align100 som faktisk er på markedet? En CMO vil vel kanskje kunne produsere begge deler.

Vil vel vise seg snart. Intet er bedre enn om det kommer flere avtaler med en god størrelse fra de.

Så denne fra 7.desember 2023:

CondAlign is working in close cooperation with Saint-Gobain Tape Solutions to commercialize the thermal interface material for use in Electric Vehicle battery packs and Thermal transfer tape for electronic products. The global market is estimated to be more than NOK 12bn annually (2023 and growing) and CondAlign is currently in process of negotiating a license agreement with Saint-Gobain to address this market, targeting commercial sales and revenue in 2024.

Key to this success is the utilization of conductive tape from one of our suppliers, CondAlign , chosen for its proven performance and sustainable manufacturing process.

2 Likes

Ynvisible and CondAlign Partner to Enhance E-Paper Integration into Smart Applications

2 Likes

Går det an å kjøpe aksjer her?

Ja, det er via notc.

Men ingen på kjøp og ingen på salg

Sånn er det på notc. Veldig lav likviditet

NTG eier 50 % - Kjøp der hvis du vil ha eksponering

Og NTG har en del preferanseaksjer også fra siste emisjon

Har dere omforent like stor tro på condalign?